Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار همدان با بیان اینکه در استان همدان در حوزه صنعت، گردشگری، کشاورزی و خدماتی پروژه‌های عمده‌ای در حال ساخت است گفت: افتتاح تصفیه‌خانه، صنایع همدان مانند پتروشیمی هگمتانه و پتروشیمی ابن‌سینا را توسعه می‌بخشد‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سید سعید شاهرخی صبح امروز در پویش هر هفته الف-ب-ایران  با بیان اینکه افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب همدان یک تهدید بهداشتی را به فرصت تبدیل کرد اظهار داشت: استان همدان به جهت توسعه در یک جهش واقعی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در استان همدان در حوزه صنعت، گردشگری، کشاورزی و خدماتی پروژه‌های عمده‌ای در حال ساخت است افزود: افتتاح این تصفیه‌خانه، صنایع همدان مانند پتروشیمی هگمتانه و پتروشیمی ابن‌سینا را توسعه می‌بخشد‌.

استاندار همدان  با اشاره به اینکه در دشت کبودرآهنگ مشکلات جدی در زمینه فروچاله‌ها داشتیم که این اقدام می‌تواند این مشکلات را برطرف کند عنوان کرد: افتتاح این پروژه‌ها سبب توسعه اقتصادی همدان شده‌  و منطقه ویژه اقتصادی همدان را نجات داد.

استاندار همدان: 200 پروژه بزرگ همدان تا 3 ماه آینده به بهره برداری می‌رسداستاندار همدان: 300 پروژه بزرگ در استان همدان در دست اجرا استاستاندار همدان: احداث شهرک‌های گلخانه‌ای تحرک عمده‌ای در حوزه اشتغال ایجاد می‌کند

وی با بیان اینکه هیچ واحد تولیدی در استان مشکلی در زمینه برق ندارد چرا که همکاران ما در برق باختر اقدامات ارزشمندی انجام دادند مطرح کرد: استان همدان به قطب تولید فروسلیس در کشور تبدیل شده و در حال حاضر بیش از 300 پروژه اقتصادی در حال ساخت داریم که به آب و برق نیازمند هستند.

به گزارش تسنیم تصفیه‌خانه فاضلاب همدان صبح امروز با حضور وزیر نیرو و  استاندار همدان به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد. برای اجرای این پروژه در همدان 500 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
 
انتهای پیام/742/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد استاندار همدان استان همدان تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۹۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جلال علمدار در این نشست که با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان و نماینده یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: در حال حاضر در حدود ۳۱ درصد از مجموعه شهری یزد (شهر‌های یزد و حمیدیا) تحت پوشش شبکه فاضلاب شهری قرار دارد و شرکت آب و فاضلاب به صورت میانگین در هر روز ۲۹ هزار و ۷۰۰ مترمکعب در شبانه روز فاضلاب را جمع آوری و تصفیه می‌کند. 
 جوکار نماینده یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تأکید بر لزوم انتقال این پساب به شرکت‌های تخصیص یافته (معدنی، صنعتی، فضای سبز یا دولتی)، گفت: ۲۵۰ لیتر بر ثانیه از این پساب تخصیص یافته که بخشی از آن انتقال داده می‌شود و مقرر شد پیگیری‌های لازم از سوی شرکت آب منطقه‌ای یزد به منظور انتقال کامل پساب تخصیص یافته انجام و قسمتی از پساب نیز برای تعادل بخشی به سفره‌های آب زیرزمینی شهر یزد استفاده شود.

دیگر خبرها

  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • اعتراض مردم خوی به بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب 
  • تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلج فارس
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله