Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد پاکمهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: در بودجه‌ی سال ۱۳۹۹ با پیگیری‌های انجام‌شده، از سازمان برنامه‌وبودجه، ۱۱۱ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه بجنورد - میامی پیش‌بینی‌شده است. 

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان‌شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این پروژه ۱۱۱ میلیارد اعتبار داشت که ۸۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از آن تخصیص پیدا کرد که از این مبلغ، ۲ میلیارد تومان نقدی و مابقی آن به‌صورت اوراق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این اعتبار تا پایان تیرماه باید هزینه شود که مهم‌ترین هزینه در راه‌سازی، هزینه‌ی آسفالت و قیر است و به دلیل اینکه خرید قیر باید از بورس انجام شود و به پول نقد احتیاج دارد، باید اوراق به پول نقد تبدیل تا قیر خریداری شود. 

پاکمهر افزود: از جهت اینکه شرکت‌های فروشنده‌ قیر نیز از طریق بورس پول نقد می‌خواهند باید این اوراق تبدیل به پول نقد شود. 

وی بیان کرد: از اسفندماه سال گذشته است تأکید شده این اعتبار باید جذب شود و باید دید ازآنجایی‌که باقی استان‌ها نیز اعتباراتشان اوراق است چگونه آن‌ها می‌توانند جذب کنند ولی ما نتوانسته‌ایم!

نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اینکه می‌توان اوراق را از طریق بانک نقد کرد، گفت: یکی از روش‌ها بانک است و در غیر این صورت باید توسط شرکتی، خرید قیر در بورس انجام شود. 

وی تأکید کرد: زمانی که پروژه کمبود اعتبار داشته باشد ما اعلام می‌کنیم که پروژه متوقف است اما الآن که اعتبار وجود دارد، نمی‌توان گفت متوقف است و بهانه‌ی گرفته‌شده فقط اوراق است.

پاکمهر افزود: در حال حاضر از شرکت «جی» مبلغ ۲۸ میلیارد تومان قیر، در حال خریداری شدن است و مابقی مبلغ تعدیل خورده و صورت‌وضعیت هزینه اجرای پروژه است.

وی در ادامه عنوان کرد: بااینکه قول ۲ هزار تن قیر وعده داده‌شده اما همچنان نگرانیم و ممکن است شرکت جی منصرف شود که البته این مسئله را از اسفندماه تذکر داده‌ایم.

پاکمهر با اشاره به مسیر سنخواست به بجنورد بیان کرد: این مسیر نیز قرار است با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا و با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی شود.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: بودجه بجنورد نماینده مجلس پول نقد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۹۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش حسن‌نژاد امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه وزارت نیرو ۱۱ مصوبه در قالب ۱۳ پروژه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به لرستان داشته است، اظهار داشت: ۱۰ مورد از پروژه‌ها کاملاً عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه سه مورد در حال اجرا هستند، گفت: این سه پروژه ۳۶۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های وزارت نیرو در استان خبر داد و گفت: این اعتبار از سوی وزارت نیرو و از محل تنخواه ۱۴۰۳ اختصاص پیدا کرده است.

حسن‌نژاد با بیان اینکه سه پروژه سفر دولت شامل سد «مخمل کوه»، «معشوره» و «بختیاری» باید از سوی آب نیرو احداث و عملیاتی شوند، گفت: دو سد «چول هول» و «ده پهلوان» نیز در دست مطالعه هستند.

کد خبر 6087668

دیگر خبرها

  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود
  • ژاوی داغ کرد: می‌خواهند با اعتبار من بازی کنند
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده
  • لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی