Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس کمیته منابع انسانی ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا دستگاه‌های اجرایی استان ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایجاد شرایط برای صیانت از جان کارکنان خود هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حمید دهمرده زاده در چهارمین نشست کمیته منابع انسانی و ادارات ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا با هدف بررسی شرایط موجود و ارائه راهکارهای موثر در جهت پیشگیری از بروز این ویروس در بین کارکنان ادارات برگزار شد اظهارکرد: با توجه به شیوع گسترده و جهش ویروس کرونا طی روزهای اخیر و رشد فزاینده تعداد بیماران در استان؛ تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادها و ادارات ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا در راستای صیانت از جان کارکنان مربوطه  هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظفند ضمن رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی در محیط‌ کار، دورکاری کارکنان را براساس رنگ‌بندی هر شهرستان طبق ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه مدیریت کنند.

رییس کمیته منابع انسانی ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا همچنین بر ضرورت فعال کردن میز خدمت به منظور پاسخگویی به ارباب رجوع و جلوگیری از ورود افراد به محیط داخلی ادارات، رعایت فاصله اجتماعی، تهویه مناسب در محل کار و استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان استانی اجتماعی پروتکل های بهداشتی دستگاه های اجرایی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان با حضور مسئولین کشوری و استانی و در جریان برگزاری همایش خیرین مدرسه یار، از سند پنج ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، تربیتی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، در خلال برگزاری همایش خیرین مدرسه یار که شامگاه پنجشنبه با حضور خیرین نیک اندیش و مسئولین کشوری و استانی در محل آمفی تئاتر شهید عالی اداره کل برگزار شد؛ از سند پنج ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، تربیتی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان رونمایی شد.

این سند ضمن تبیین وضعیت موجود دستگاه تعلیم و تربیت استان، با ترسیم نقشه راه بدنبال ارتقا شاخص‌های یادشده در طی پنج سال پیش رو خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی