Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوراحمد درخوش روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: فضای سبز در شهرها به عنوان مجاری تنفسی شهرنشینان به شمار می‌آید. 

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی در توسعه و نگهداری فضای سبز بیان کرد: تلاش خواهیم کرد فرهنگ درختکاری و حفاظت از فضای سبز در بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها نهادینه شود. 

شهردار ایرانشهر با بیان اینکه با هدف توسعه فضای سبز سالانه بیش‌از ١۵٠ هزار نهال گلدانی در این شهرستان تولید می‌شود افزود: این نهال‌ها در سطح شهر کشت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: نهال‌های تولید شده در محله‌ها، فضاهای آموزشی و پارک‌های سطح شهر ایرانشهر کاشته می‌شود. 

درخوش گفت: از خانواده‌ها درخواست می‌کنیم علاوه‌بر حفظ و نگهداری فضای سبز، شهرداری را در تولید نهال کمک کنند. 

وی وجود منابع آبی پایدار و شرایط اقلیمی مناسب را از علل سرسبزی ایرانشهر ذکر کرد و افزود: شهرداری علاوه‌بر جداسازی شبکه آب شهری از فضای سبز و پارک‌ها اقدام به آبیاری تحت فشار فضای سبز کرده به طوریکه این اقدام نقش بسیار مهمی در کاهش مصرف آب و توسعه فضای سبز دارد.

به گزارش ایرنا ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان فضای سبز سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ایرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان فضای سبز سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور سیستان و بلوچستان فضای سبز سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ایرانشهر فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۹۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، فیاضی مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر گفت: متوسط برداشت سیب زمینی در هر هکتار از زمین‌های کشاورزی ایرانشهر ۴۰ تن است و پیش بینی می‌شود از سطح زیر کشت بیش از ۲ هزار تن محصول برداشت شود.
وی افزود: کاشت سیب زمینی در ایرانشهر در دیماه آغاز و کار برداشت این محصول نیز اردیبهشت انجام می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر تصریح کرد: سانته و آریندا ارقام سیب زمینی کشت شده در اراضی کشاورزی شهرستان ایرانشهر است.

دیگر خبرها

  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • تولید ۲۵۰ میلیون اصله نهال در کشور
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • ۶۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر سنندج افزوده می‌شود
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی