Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

علی فتح‌الله زاده مدیرعامل سابق استقلال در خصوص حضورش در محل تمرین این تیم اظهار داشت: احساس کردم بازیکنان استقلال و کادر فنی این تیم بسیار تنها هستند کسی دور و اطراف آنها حضور ندارد.

وی ادامه داد: باید یک سری حرف‌ها به آنها زده می‌شد و خسته نباشید می‌گفتم؛ بخصوص فرهاد که این روزها بسیار تحت فشار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم باید پاداش بدهد هم تیم را جمع کند و هم تیم را فنی مدیریت کند. من به عنوان یک هوادار به مجیدی گفتم در کنارت حضور دارم و کمکت خواهم کرد.

فتح‌الله زاده افزود: به بازیکنان گفتم شما مستحق کسب قهرمانی در جام حذفی هستید انشاالله این جام را بیاورید و هواداران را خوشحال کنید.

وی در خصوص اینکه آیا توصیه‌ای به مجیدی داشته است یا خیر اظهار کرد: گفتم سعی کند زیاد درگیر مسایل حاشیه‌ای نشود زیرا خیلی‌ها دوست دارند این اتفاق بیفتد تا از نظر فنی عقب بیفتد. این مشکلات همیشه بوده و بهتر است درون خودشان حل کنند تا بیرون منعکس نشود.

مدیرعامل سابق استقلال درباره اینکه آیا دوست ندارد خودش پاداشی را به بازیکنان پرداخت کند گفت: من زیاد نزدیک نمی‌شوم چون زیاد که دخالت کنم سوء تفاهم به وجود می‌آید.

وی درباره اینکه آیا شناختی از اعضای هیات مدیره جدید باشگاه دارد یا خیر اذعان داشت: به غیر از مظلومی که سال‌ها در این باشگاه حضور داشته و حضورش خیلی می‌تواند در هیات مدیره به افراد کمک کند سایر افراد را نمی‌شناسم اما ظاهرا می‌گویند آنها قبلا در باشگاه سایپا حضور داشتند. باید بیایند ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

فتح الله زاده در باره اینکه به نظرش نباید هیات مدیره از بدنه خود باشگاه استقلال باشد افزود: همیشه رسم بر این بوده که انتخاب ها از خود خانواده یک باشگاه باشد استقلال کم آدم ندارد می‌شود با دقت بیشتری انتخابات صورت بگیرد و مهم‌تر اینکه ثبات داشته باشد. یادم می‌آید در گذشته آقایی به اسم نیک‌نفس نیامده گذاشت رفت بیشتر از دو روز هم در هیات مدیره حضور نداشت.

وی درباره اینکه رکورد علی دایی‌ هم توسط رونالدو شکسته شد گفت: تازه رونالدو به این رکورد رسیده است؛ همچنین از این ستون به آن ستون فرج است هنوز هم می‌گویم علی دایی آقای گل جهان است.

فتح الله زاده در پایان درباره اینکه دوست دارد چه تیمی در یورو ۲۰۲۰ قهرمان شود گفت: دوست دارم اسپانیا قهرمان یورو شود اگر این تیم قهرمان نشود آلمان برایم اولویت است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال خبر ویژه علی فتح الله زاده فتح الله زاده هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • شما مدیرعامل استقلال نخواهی شد! | تصمیم مالک جدید برای آبی ها در پایان فصل
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!