Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، ریاست جمهوری عراق در بیانیه‌ای تأکید کرد که هدف قرار دادن یک پایگاه در مرز عراق و سوریه را محکوم می‌کنیم.

در این بیانیه آمده است که این حمله محکوم است و نقض حاکمیت و امنیت ملی عراق به شمار می‌آید و تلاش‌های ملی برای تحقق امنیت و ثبات در کشور را تضعیف می‌کند.

طبق گزارش وبگاه «السومریه نیوز»، در بیانیه ریاست جمهوری عراق آمده است: «عراق از طریق تلاش‌های دیپلماتیک، قاطعانه از گزینه‌های گفت‌وگو و تماس با طرف‌های مختلف برای تضمین امنیت، ثبات و حاکمیت کامل کشور حمایت می‌کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بامداد روز دوشنبه (دیروز) منابع خبری در عراق و سوریه از حمله هوایی هواپیماهای ناشناس به مواضعی در منطقه بوکمال در مرز سوریه و عراق خبر دادند و دقایقی بعد روشن شد که این حمله به یک پایگاه پشتیبانی و لجستیکی تیپ ۱۴ الحشد الشعبی عراق بوده است.

دقایقی پس از آن نیز وزارت دفاع آمریکا با انتشار بیانیه‌ای ضمن قبول مسئولیت این حمله اذعان کرد، «جنگنده‌های این کشور یکشنبه‌شب به وقت واشنگتن به دستور «جو بایدن»، رئیس جمهور این کشور، حملات دقیقی را به مناطقی در بوکمال در مرز سوریه و عراق  انجام داده است».

در این حمله چهار نیروی عراقی به شهادت رسیده‌اند. احمد المکصوصی فرمانده تیپ ۱۴ الحشد با انتشار بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت همکارانش خطاب به فرماندهی الحشد اعلام کرده که نیروهایش آماده انتقام‌گیری هستند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه

وزارت دفاع سوریه ویدیویی از حمله به تروریست‌ها منتشر کرد. خودروهای زرهی تروریست‌ها در این حمله هدف قرار گرفت.

دریافت 21 MB به گزارش مشرق، وزارت دفاع سوریه صحنه‌هایی را از هدف قرار دادن خودروهای زرهی تروریست‌ها در حومه‌های حلب و ادلب و انهدام چند پهپاد در حومه لاذقیه منتشر کرد.

دیگر خبرها

  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی 
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو