Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از kyodo news، طبق اعلام شرکت پست ژاپن و طبق هماهنگی انجام شده با دولت این کشور، صندوق های پستی طلایی که ویژه قهرمانان ژاپنی در بازی های المپیک طراحی شده جایگزین صندوق های پستی قرمز رنگ خواهد شد.

بر این اساس هر بار که یک ورزشکار ژاپنی یک مدال طلا در المپیک کسب کند، یک صندوق پستی طلایی در شهر آن ورزشکار، دبیرخانه کابینه یا واحد خدمات پستی هلدینگ های پست ژاپن نصب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کازوهیده کینوگاوا» رئیس و مدیرعامل شرکت پست ژاپن در این زمینه ابراز امیدواری صندوق های پستی طلایی هر چه بیشتری در سراسر کشورش نصب شود.

در صندوق های پستی طلایی نام دارنده مدال، ورزش و زادگاهش به زبان های ژاپنی، انگلیسی و بریل نمایش داده می شود. ضمن اینکه قرار است برای ورزش های گروهی، نام مربیان نیز نمایش داده شود.

صندوق های پستی با تأیید مدال آوران تنظیم می شوند و پس از بازی ها در جای خود باقی می مانند.

قرار است طرح ارائه شده برای نصب صندوق پستی طلایی به نام قهرمانان ژاپنی شرکت کننده در بازی های المپیک برای بازی های پارالمپیک هم اجرا شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ژاپن مدال طلا المپیک 2020 توکیو ژاپن مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۱ یوونتوس؛ حضور سردار در لیگ قهرمانان منتفی شد؟!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # آ اس رم ، یوونتوس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • باجه معطله در انتظار مراجعه حضوری!
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۱ یوونتوس؛ حضور سردار در لیگ قهرمانان منتفی شد؟!
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • اولین مصاحبه شهاب زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • گل تماشایی ذخیره طلایی خیرونا برای قهرمانی رئال
  • اولین مصاحبه زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال