Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:40:27 GMT

برگزاری نشست کتاب‌خوانی با موضوع بررسی جهان عرب

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۰۸۵۰

برگزاری نشست کتاب‌خوانی با موضوع بررسی جهان عرب

انجمن علمی دانشجویی علوم سیاسی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با همکاری اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علوم سیاسی، نشست کتابخوانی برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، در این نشست کتاب "اندیشه سیاسی جهان عرب؛ از پاییز خلافت تا بهار عربی" با حضور دکتر فرهنگ رجایی - نویسنده کتاب - بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست دوشنبه ۱۴ تیر ساعت ۱۶ در بستر اسکای‌روم برپا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از آدرس https://www.skyroom.online/ch/atu/politic-union در آن شرکت کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر به شناسه @Yasaman_Sadeghii پیام دهند.

کتاب "اندیشه‌سیاسی جهان عرب؛ از پاییز خلافت تا بهار عربی" شامل چهار بخش "جهان عرب و تجدد"، "چرخش بزرگ؛ جهان‌گیری غرب و گروگانی جهان عرب"، جهان شکسته: دولت تجددگرا و جامعه تجددساز" و "جهانی شدن و تجددها" است که در هر بخش مباحثی مرتبط با موضوع کتاب گنجانده شده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهان عرب بهار عربی کتابخوانی جهان عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام خبر برگزاری نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت شورای ائتلاف گفت: این نشست امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، امیرابراهیم رسولی افزود: این روزها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزار می‌شود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزار می‌کند و امیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی ادامه داد: برخی روشی جز بی‌اخلاقی و تخریب ندارند، بی‌محلی سیاست ما به این قلیل افراد است. مسئله ما مردم و کشور است و با عنایت به رهنمودهای رهبرانقلاب در باب وحدت و پرهیز از مجادلات بیهوده سیاسی از آن‌ها و رفتارشان عبور می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید کشورهای عربی و اروپایی بر پایان جنگ غزه و راه‌حل ۲دولتی در نشست ریاض
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • ببینید/ مروری بر نقشه‌های تاریخی و مشهور جهان که نام خلیج فارس بر تارک‌شان می‌درخشد
  • چرا صدای جنبش‌های دانشجویی عربی در حمایت از فلسطین بلند نمی‌شود؟
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • پیام تشکر کودکان آواره فلسطینی از دانشجویان سراسر جهان