Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی پژوهشکده علوم پایه کاربردی، این پژوهشکده در زمینه‌های نانو بیوفیزیک، صاحب ایده تولید محصول در زمینه نانو-بایوتکنولوژی، فارغ‌التحصیل رشته‌های مرتبط در مقاطع مختلف تحصیلی از دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی دعوت به همکاری می‌کند.

همچنین براساس این فرخوان، نیروی متخصص نخبه، خلاق و کارآفرین(تمام‌وقت/پاره‌وقت) در گروه پژوهشی نانو بیوفیزیک، صاحب ایده تولید محصول در زمینه نانو-بایوتکنولوژی، فارغ‌التحصیل رشته‌های مرتبط در مقاطع مختلف تحصیلی از دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی و نیروی متخصص مهندسی نفت به عنوان عضو هیات علمی گروه پژوهشی توسعه میادین نفت و گاز، دانش آموخته مقطع دکتری مهندسی نفت(گرایش مخازن و بهره‌برداری) از دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی به کارگرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از علاقمندان دعوت می‌شود مدارک خود را با موضوع "جذب نیرو-شماره ردیف" به آدرس sec.rias@acecr.ac.ir ایمیل کنند.

فراخوان جذب ایده

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی، مرکز تجهیزات آزمایشگاهی این واحد از صاحبان ایده که طرح توجیهی (بازار، مالی، فنی و اقتصادی) در زمینه تولید تجهیزات آزمایشگاهی دارند دعوت کرد.

صاحبان ایده فرم مربوط را از آدرس yun.ir/m98axa دانلود و تکمیل و با موضوع "مرکز تجهیزات" به آدرس ایمیل sec.beheshti@acecr.ac.ir ارسال کنند.

به گزارش ایرنا، از مهم ترین اهداف پژوهشکده علوم پایه کاربردی، می توان به جذب نخبگان علمی، انجام پژوهش‌های کاربردی برنامه‌ریزی شده و بکارگیری نتایج حاصله در قالب تولید و  بومی سازی فناوری های مورد نیاز، در مسیر توسعه علمی کشور، اشاره کرد.

برچسب‌ها سازمان جهاد دانشگاهی دانشجو دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان جهاد دانشگاهی دانشجو دانشگاه سازمان جهاد دانشگاهی دانشجو دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم فرخ‌زاد، شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صاحبان کسب‌وکار علاوه بر این‌که می‌توانند با ورود به درگاه ملی مجوزها نسبت به اخذ شناسه یکتا اقدام کنند، از امروز تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، می‌توانند در ساعات اداری با مراجعه به اتاق اصناف شمیرانات و بخشداری‌های لواسانات و رودبارقصران، از خدمات میز خدمت نیز در این زمینه بهرمند شوند.‌

براساس این گزارش‌، شناسه یکتا پروانه کسب کدی منحصر به فرد است که برای مجوز فعالیت کسب و کارها و فعالان صنفی صادر می شود.

هدف از ارائه این کد، حذف مجوزهای کاغذی و الکترونیکی شدن صدور جواز کسب است. بنابراین تمامی فعالان اقتصادی که در رسته‌های شغلی و حوزه‌های مختلف صنعتی، خدماتی، سیاحتی و غیره فعالیت دارند، باید در اسرع وقت این کد را دریافت و استعلام شناسه یکتا جواز کسب را انجام دهند.

کد خبر 6093654

دیگر خبرها

  • ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی در گرو حمایت‌های ارزی
  • تصمیم‌گیری‌های کلان زیارتی با کمک «مرکز ملی داده‌های زیارت»
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • تولید نخ‌های آنتی باکتریال با استفاده از نانو ذرات روی در یزد
  • برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات
  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح نگران کننده‌ای رسیده است
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود