Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از تولد ۸۰۰ فرزند دختر و پسر با حمایت بنیاد ۱۵ خرداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید مصطفی سید هاشمی، معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و رئیس هیأت مدیره بنیاد ۱۵ خرداد صبح سه شنبه در مراسم «آئین آغاز درمان ده هزار زوج نابارور و افتتاح سامانه جامع خدمات بنیاد ۱۵ خرداد» گفت: بسیار خرسندیم که اعلام کنیم تاکنون با حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ۸۰۰ فرزند دختر و پسر در خانواده‌هایی که بیش از ده سال چشم انتظار فرزند بوده‌اند به دنیا آمده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام افزود: تاکنون این پروژه توسط بنیاد برکت پیش می‌رفت و از امروز این وظیفه به بنیاد ۱۵ خرداد واگذار شده است.

وی اظهار کرد: طبق تعاریف جمعیتی کشوری برتری دارد که جمعیتی متناسب و نوآور داشته باشد چراکه با رشد جمعیت استعداد‌ها و نبوغ افراد رشد خواهد کرد.

سید هاشمی عنوان کرد: در حال حاضر سه میلیون زوج نابارور داریم که به دلایل مختلف از داشتن فرزند محروم‌اند که بنیاد ۱۵ خرداد با حمایت از ده هزار از این زوج‌ها تلاش کرده است تا راه‌حلی برای این مشکلات بیابد.

وی با اشاره به حمایت و تسهیلات بلاعوض به زوج‌های نابارور خاطرنشان کرد: در حال حاضر بنیاد ۱۵ خرداد به خانواده‌های دارای فرزند به مادر تسهیلات یک میلیون تومانی بلاعوض و به پدر تسهیلات ده میلیون تومانی برای تأمین لوازم فرزندان اعطا خواهد کرد.

معاون هماهنگی ستاد اجرای فرمان امام با بیان اینکه ۱۴ درصد کسانی که متولد دهه ۱۳۶۰ هستند ازدواج نکردند، گفت: سه مسئله مالی، مهاجرت از کشور و اشتعال دلیل عدم ازدواج آن‌ها است.

در پایان این مراسم از سامانه جامع خدمات بنیاد ۱۵ خرداد رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام زوج نابارور برکت معاون هماهنگی ستاد بنیاد ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  خدابنده لو گفت: پرداخت کمک هزینه معیشتی به خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو و پرداخت کمک‌های موردی حسب نیاز فرزندان چند قلو مطابق دستورالعمل جامع حمایت‌های مالی از جمله خدمات و حمایت‌های بهزیستی از این خانواده‌هاست.

وی افزود: از مجموع خانواده‌های تحت پوشش ۶۳۳ خانوار دارای فرزند دوقلو و ۴۴ خانوار دارای فرزند سه قلو و بالاتر هستند که از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کل بهزیستی استان ادامه داد: به منظور کاهش فشار‌های ناشی از تولد همزمان چند نوزاد در یک خانواده و همچنین فراهم کردن امکان رشد و پرورش متعادل آنها، به خانواده‌های نیازمند دارای فرزندان چند قلو تا پایان ۶ سالگی فرزندان، مستمری ماهانه بر اساس دهک درآمدی و بعد خانوار و سایر خدمات حمایتی ارائه می‌شود که اجرای آن طبق بخشنامه‌های مربوطه است.

خدابنده لو گفت: هم اکنون ۳۰ هزار خانوار شامل ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش این سازمان هستند و خدمات متعددی به آنها ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • لزوم خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • غرفه کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • حمایت از تحقیقات ریسک‌پذیر و خطرپذیر نخبگان
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد