Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاضل زاده گفت: خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر از استان مازندران ، طی دهه ی کرامت امسال ، کمک هایی به ارزش پنج میلیارد و ۲۷۱ میلیون و ۸۸۰ هزار ریال را به جامعه ی هدف ارائه کردند .

«محمد صادق فاضل زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه در دهه ی مبارک کرامت سال ۱۴۰۰ ، علی رقم محروم بودن این شهرستان از عطر حضور کاروان زیر سایه خورشید ، روزانه به طور متوسط مبلغ بیش از ۵۲۷ میلیون ریال ، برای کمک به اقشار آسیب پذیر ، هزینه شد، اظهار کرد:در دهه ی کرامت، اوج فعالیت خادمیاران رضوی، بنا بر عشق و ارادت به ولی نعمتمان آقا علی بن موسی الرضا(ع) بروز می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر با بیان اینکه دهه کرامت فرصت مناسبی برای ترویج و توسعه ی فرهنگ رضوی و خدمت به نیازمندان است، گفت : طی این دهه کمک های متنوعی به جامعه ی هدف، مانند: تهیه و اهداء ۲۲ جهیزیه به نوعروسان خانواده ی محروم ، به ارزش سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال ، با همیاری خیرین نیک اندیش شده است .

 

وی افزود: اجرای طرح نوسازی خانه ی مسکونی خانواده ی محروم با برآورد هزینه سه میلیارد ریالی، در مرحله ی اول با تامین یک میلیارد ریال، در این ایام آغاز شد.

 

فاضل زاده، با بیان اینکه  کمک به زندانیان با جرم غیرعمد نیز در دستور کار قرار گرفت، یادآورشد: برای آزادی و پرداخت بدهی با عنوان " آقا حساب کردند " مبلغ ۲۱۳ میلیون و ۳۸۰ هزار ریال هزینه گردید .

 

وی به معرفی خدمات دیگر خادمیاران رضوی این شهرستان پرداخت و اظهار کرد: قربانی ده گوسفند به نیت امام مهربانی ها و اهداء گوشت آن به ۱۱۲ خانواده ی کم برخوردار و اطعام دهی به ۴۸۵ نفر ، تهیه و توزیع ۹۰ سبد کالای معیشتی ، برگزاری مراسم های متعدد جشن ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) ، به همراه سخنرانی ، مولودی خوانی و مدیحه سرایی با پذیرایی از دلدادگان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام ، و همچنین ، اعزام زائر اولی _ کمک های نقدی و انجام هزینه ویزیت ، دارو و درمان و غیره به ارزش ۷۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال ، از دیگر فعالیت های سفیران رضوی این شهرستان بوده است .


فاضل زاده گفت: دیدار و تجلیل از ده خانواده معظم شهدا و جانبازان معزز ، با استفاده از ظرفیت شهرستان و ایجاد فضای معنوی توسط مداح و روحانی خادمیار و اهداء تبرک های حرم مطهر هم از اقدامات فرهنگی بود که در این دهه انجام گرفت .

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح آقا حساب کردند تامین جهیزیه نوعروسان کاروان زیر سایه خورشید دهه کرامت خادمیاران رضوی فاضل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: به منظور پاسداشت مقام معلم، این معاونت با همکاری کانون‌های خدمت رضوی طرحی تحت عنوان «سپاس معلم» را اجرا می‌کند.   جعفر رئیسیان زاده افزود: بر این اساس مقرر شد از معلمانی که در استان و یا شهر خود، کار و اقدام ویژه‌ای انجام داده اند، با نام حضرت رضا (ع) قدردانی شود، بنابراین در قالب طرح سپاس از معلم، برنامه‌ای را به دبیرخانه‌های خادمیاری استانی اعلام کردیم تا از معلمان دارای شرایط ویژه، تجلیل شود.   وی تاکید کرد: اساتید پیشکسوت در حوزه‌های آموزش و پرورش، صاحبان فعالیت‌های شاخص پژوهشی و موفق در تربیت شاگرد، دارندگان مدال و افتخارات ملی، معلمان مفتخر به منصب پدر شهیدی و یا جانباز، رزمنده و ایثارگر، معلمان مبتلا به بیماری خاص و صعب العلاج و معلمان دارای تمکن مالی دهک‌های ۵ و پایین‌تر از آن، مخاطبین این طرح هستند.    وی در ادامه اظهار داشت: حضور در منزل و محل کار به همراه تقدیم بسته تحفه رضوی و غذای متبرک حضرتی به معلمان برگزیده، توسط خادمان و خادمیاران رضوی، محور اقدامات است.    رئیسیان زاده گفت: اگر معلمان برگزیده تاکنون توفیق تشرف به مشهدالرضا را نداشته اند، فرصت سفر زیارتی به مشهد به همراه یک نفر اهدا خواهد شد.   معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی افزود: این طرح از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت با مشارکت خادمیاران رضوی در استان‌های کشور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد