Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخبین مردم در شورای ششم شهر دوگنبدان،همه از چهره های ولایی،مردمی و با تجربه مدیریتی این شهرستان هستند و این انتخابات نشان داد که مردم همچنان به آرمان ها و اهداف انقلاب پایبند هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ «باقر پسنده» امروز (۸ تیر ماه) در دیدار اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر گچساران، اظهار کرد:امیدواریم که با هم فکری، هم افزایی و همدلی بتوانیم در راستای خدمت رسانی خالصانه و صادقانه به شهروندان گچسارانی کوشا باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده ناحیه مقاومت گچساران ضمن گرامی داشت حماسه بزرگ عملیات «پد خندق»، گفت: این عملیات نشان از اوج رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان استان مان در دوران دفاع مقدس بود.

 

وی هفتم تیر ماه، سالروز شهادت آیت الله بهشتی و هفته قوه قضائیه را یادآور شد و گفت: به فرموده امام راحل «بهشتی یک ملت بود برای ملت ما و شهید بهشتی مظلومانه زیست و مظلومانه هم به شهادت رسیدند»، بنابراین انقلاب اسلامی امروز به برکت خون شهداء مقتدرتر و عزت مند تر از همه اعصار به مسیر خود تا ایجاد تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت حجت(عج) ادامه خواهد داد.

 

پسنده به انتخابات ۲۸ خرداد ماه امسال اشاره کرد و یادآور شد: علی رغم تبلیغات و دسیسه های دشمنان و با وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور، بازهم ملت به صحنه آمدند و برگ زرین دیگری به تاریخ افتخارات بزرگ انقلاب اسلامی افزودند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت گچساران با بیان اینکه در شهرستان گچساران اقدامات شایسته ای در بحث مشارکت، امنیت و سلامت انتخابات شکل گرفت، اظهار کرد: هر چند اتفاقات تلخی را سنوات گذشته شاهد بودیم، اما در انتخابات امسال ضمن برگزاری نشست های متعدد و تعامل با سایر دستگاه ها و نهادها، همکاری مردم نیز در بحث سلامت و امنیت انتخابات بسیار حائز اهمیت بود.

 

وی منتخبین مردم در شورای ششم شهر دوگنبدان را از چهره های ولایی، مردمی و با تجربه مدیریتی این شهرستان دانست و افزود: این انتخابات نشان داد که مردم همچنان به آرمان ها و اهداف انقلاب پایبند هستند.

 

پسنده با اشاره به اینکه همه به خوبی واقف هستیم که مردم صداقت و عملکرد ما را می بینند، خاطرنشان کرد: باید با روحیه جهادی و انقلابی برای خدمت گذاری به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنید.

 

فرمانده ناحیه مقاومت گچساران ضمن تاکید بر اینکه امروز مسیر برای خدمت گذاری اعضای شورای شهر دوگنبدان هموار است، گفت: هرچند سختی هایی در این مسیر وجود دارد، اما باید تلاش کنید که با کار جهادی کارهای برزمین مانده را بردارید، چون همه اعضای شورا عصاره شهر هستند و به تبع هم مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی سنگینی را متقبل شده اند.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه خدمت در نظام مقدس جمهوری سالامی موهبتی است که نصیب هر کسی نمی شود، افزود: باید بدون هرگونه نگاه سیاسی رقابت ها را کنار گذاشت و با وحدت و همدلی در راستای خدمت رسانی و حل مشکلات مردم و شهرستان گام بردارید.

 

پسنده گفت: سپاه پاسداران در کنار مردم بوده و اگر سپاه امروز سربلند است به دلیل همین مردم داری اش بوده است، چرا که افتخار خدمت گزاری به مردم را دارد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرمانده ناحیه مقاومت گچساران گچساران شورای شهر انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۲۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

شورای ائتلاف معتقد است در نهایت این تشخیص مردم و رأی مردم است که نمایندگان ملت را در مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد کرد و آنچه ما بر آن اصرار داریم این است که رأی‌دهندگان با ملاحظه و مطالعه سوابق انقلابی و علمی و اجرایی نامزدهای شورا و مقایسه آن با دیگر نامزدها، به صالح‌ترین و مناسب‌ترین فرد رأی دهند.

بر این اساس کاندیداهای مورد حمایت و وثوق جبهه انقلاب مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

مطابق این خبر، فهرست ۱۶ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز بدین شرح است:

کد خبر 6098211 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • چرا فنلاند شادترین کشور دنیاست؟
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم