Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@20:25:41 GMT

انتقاد از پوگبا؛ کاش کنار روی کین بازی می‌کردی!

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۲۷۰۳

انتقاد از پوگبا؛ کاش کنار روی کین بازی می‌کردی!

روی کین و پاتریک ویرا، بازیکنان سابق و کارشناسان فوتبال، پس از حذف فرانسه از یورو، از پل پوگبا، ستاره این تیم، انتقاد کردند.

به گزارش "ورزش سه"، روی کین و پل پوگبا، اسطوره های لیگ برتر، پس از حذف غیرقابل باور فرانسه از یورو 2020 پل پوگبا را آماج انتقادات خود قرار دادند.

فرانسه شب گذشته در دیدار یک هشتم نهایی یورو 2020 برابر سوییس به میدان رفت و پس از اینکه بازی در 90 دقیقه با تساوی 3-3 خاتمه یافت و وقت های اضافی نیز گلی در بر نداشت، در ضربات پنالتی 5-4 برابر حریف شکست خورد و حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کیلیان امباپه بو د که با از دست دادن ضربه پنالتی خود حکم حذف فرانسوی ها را امضا کرد.

 

 

سوییس در دقیقه 15 بازی به گل رسید و تا پایان نیمه اول برتری خود را حفظ کرد. تنها در نیمه دوم بازی و پس از اینکه سوییسی ها یک ضربه پنالتی را هم از دست دادند، فرانسه با دبل بنزما در دقایق 57 و 59 و گل دقیقه 75 پل پوگبا توانست نتیجه را برگرداند، اما این پایان کار نبود و سوییسی ها با جنگندگی مثال زدنی توانستند با گل های دقایق 81 و 90 کار را به تساوی بکشانند.

 

 

پوگبا که در این تورنمنت بار دیگر آماده به نظر می رسید یکی از زیباترین گل های یورو را برابر سوییس به ثمر رساند و شوت دیدنی او از بیرون محوطه جریمه با قوسی تماشایی توپ را به طاق دروازه حریف کوبید.

 

روی کین گفت که هیچ شکی درباره توانایی ها و کیفیت پوگبا وجود ندارد و از توانایی او در حمله تمجید کرد. اما اسطوره منچستریونایتد همچنین معتقد بود که تماشای نمایش پوگبا برابر سوییس ناراحت کننده بود چرا که او از انضباط دفاعی برخوردار نیست.

 

 

کین گفت: "شکی نیست که بازی کردن با پوگبا عذاب آور است اما اینها همه بخشی از شخصیت او است که مردم دوست دارند ببینند.

اما بعد به آن گلی که آنها در وقت های تلف شده دریافت کردند نگاه می کنی و می بینی او در میانه میدان واقعا شلخته و بی خیال بود و این چیزی است که من واقعا به آن انتقاد دارم.

سخت‌گیرانه به نظر می رسد زیرا او امروز کارهای درخشانی در حمله انجام داد، در کیفیت پل شکی نیست، مشکل فقط طرف دیگر زمین –خط دفاع- است و شاید تردید در بازی بالغانه او.

یونایتد این مشکلات را داشته است. آیا او می تواند در یک خط هافبک دو هافبکه بازی کند؟ احتمالاً نمی تواند، انضباط لازم برای این کار را کسب نکرده است.

حتی امروز هم او شما را ناامید می کند، حتی با وجود کیفیت عالی که در حرکت رو به جلو دارد، از نظر دفاعی فاقد انضباط لازم است.

بازیکنان بزرگ و سطح بالا هفته به هفته این کار را انجام می دهند و پل این کار را نمی کند."

 

 

پاتریک ویرا، اسطوره فرانسوی آرسنال، نیز که در گذشته رقابت نزدیکی به روی کین در زمین بازی داشت، با او در بررسی عملکرد پوگبا موافق بود.

 

ویرا معتقد بود که اگر پوگبا می توانست در کنار اسطوره هایی مثل روی کین بازی کند، تبدیل به بازیکن متفاوتی می شد.

ویرا در پاسخ به انتقادات روی کین گفت: "من کاملا با تو موافقم. وقتی به پتانسیل و ظرفیت های او نگاه می کنی و اینکه قادر است در خط هافبک چه کارهایی بکند، انتظار بیشتری از او پیدا می کنی.

اگر او در کنار روی کین بازی می کرد شاید بازیکن متفاوتی می شد چرا که پوگبا به کسی احتیاج دارد که او را تحت فشار قرار دهد و از او نمایش بهتری را طلب کند.

این ناامیدکننده است زیرا او می تواند خیلی بیشتر از آنچه که در حال حاضر در اختیار تیم می گذارد، به تیم کمک کند."

پل پوگبا تیم ملی فرانسه یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پل پوگبا تیم ملی فرانسه یورو 2020 پل پوگبا روی کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۲۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم

تیم ملی ایتالیا با حضور ستارگانی چون دل پیرو، توتی، مالدینی، نستا و کاناوارو در فینال این رقابت ها بازی را در وقت های اضافه به فرانسه واگذار کرد و نتوانست جام قهرمانی را به خانه ببرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • الان وقت حاشیه درست کردن، نیست؛ انتقاد لوتار ماتئوس از اولی هونس
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود