Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین انعقاد تفاهم نامه ساخت چهار باب مدرسه در قالب ۴۵ کلاس درس با مجتمع مس سرچشمه ضمن تقدیر از همکاری اداره کل صنایع و معادن این استان با آموزش و پرورش گفت: تفاهم نامه ساخت ۱۲۰ کلاس درس با اتاق بازرگانی استان امضا شده که عملیات ساخت بیش از ۶۰ درصد این مدارس در یک سال اخیر آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد اسکندری نسب با اشاره به آغاز عملیات ساخت یک باب مدرسه ۶ کلاسه توسط شرکت صنعتی معدنی گهر زمین در منوجان، از ساخت پنج باب مدرسه توسط شرکت ذغال سنگ در شهرستان های زرند، کوهبنان و راور خبر داد.

اسکندری نسب گفت: در قالب این تفاهم نامه دو باب مدرسه ۱۲ کلاسه و ۹ کلاسه به همت شرکت مس سرچشمه در شهر رفسنجان با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان احداث خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان همچنین از احداث ۲ باب مدرسه ۱۲ کلاسه تمام هوشمند در شهر سرچشمه توسط شرکت مس سرچشمه با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان خبر داد.

تفاهم نامه ساخت چهار باب مدرسه در قالب ۴۵ کلاس درس با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان و جمعی از خیران و مسئولان در رفسنجان با مجتمع مس سرچشمه امضا شد.

برچسب‌ها مس سرچشمه مدارس کرمان رفسنجان مدرسه سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مس سرچشمه مدارس کرمان مس سرچشمه مدارس کرمان رفسنجان مدرسه سازی تفاهم نامه ساخت آموزش و پرورش باب مدرسه مس سرچشمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه

رئوف برهانی مدیر آموزش و پرورش اشنویه گفت: هم‌اکنون ۹ مدرسه با ۵۵ کلاس درس در این شهرستان در حال ساخت است که از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند و از این تعداد ۲ مدرسه به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: همچنین به همت دستگاه قضایی ۴۰۰ میلیون تومان احکام حبس جایگزین صادر شده و در حوزه آموزش و پرورش این شهرستان هزینه شده است.

برهانی در ادامه با بیان اینکه به همت همکاران فرهنگی ۵۳ نفر دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان اشنویه جذب شدند، اضافه کرد: از این تعداد ۲۸ نفر در مقطع ابتدایی، ۱۵ نفر متوسطه اول و ۱۰ نفر متوسطه دوم بازمانده از تحصیل جذب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد