Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام آنلاین از سمنان، مهدی پاک‌طینت  اظهار کرد: به‌منظور تغذیه برق مشترکان جدید و همچنین افزایش قدرت پست‌های برق، هفت ایستگاه هوایی توزیع برق در شهرستان سمنان نصب و بهره‌برداری شد.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان ادامه داد: با نصب این تعداد پست، ۷۱۰ کیلوولت آمپر به ظرفیت پست‌های برق این شهرستان اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از آغاز سال جاری تاکنون، ۱۸۷ پروژه عمرانی برق‌رسانی در شهرستان سمنان اجرا شد و به بهره‌برداری رسیده است.

پاک‌طینت به احداث دو هزار و ۷۰۱ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی به‌منظور تأمین برق متقاضیان و مشترکان اشاره کرد و گفت: برای ارتقا و پایداری خطوط برق‌رسانی، از آغاز سال جاری تا به حال، حدود سه هزار متر شبکه توزیع برق شهرستان سمنان، اصلاح و بهینه‌سازی شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان تصریح کرد: بهره‌برداری از پست هوایی بوستان بانوان، بهسازی شبکه فشار ضعیف زمینی خیابان امام (ره)، اصلاح روشنایی معابر خیابان آموزش، ایثار و استقلال در شهرک صنعتی، احداث شبکه پست‌های هوایی اردوگاه قدس و مجتمع مسکونی ۴۶ هکتاری سپاه، بهسازی شبکه فشار ضعیف روستای محمودآباد و علاء و نصب پست هوایی توزیع برق و برقراری شبکه خیابان جم، از مهم‌ترین اقدامات صورت‌گرفته در سه ماه نخست امسال است.

وی عنوان کرد: افزایش قدرت پست هوایی عمومی رسانه و میلاد، احداث ایستگاه هوایی بلوار شهید مصطفی خمینی و تجهیز الکتریکی پست زمینی لاله، در زمره برنامه‌های مدیریت توزیع برق شهرستان سمنان در سه ماه دوم سال جاری است.

پاک‌طینت خاطرنشان کرد: توسعه شبکه پست هوایی خیابان بیت‌المقدس، احداث، تجهیز و ایجاد سرخط جدید پست زمینی زاوقان، دایر کردن شبکه فشار متوسط هوایی رینگ چاه آب کهنه دژ و اعتضادیه و اصلاح خط ۲۰ کیلوولت فیدر ریونکوه از اهم پروژه‌های در دست اقدام مدیریت توزیع برق شهرستان سمنان تا قبل از پایان شهریورماه محسوب می‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: برق رسانی سمنان توزیع برق شهرستان سمنان پست هوایی شبکه فشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری شامگاه پنجشنبه در شورای اداری میامی با بیان اینکه ۵۰ درصد گندم استان سمنان در این شهرستان تولید می‌شود، تاکید کرد: هفت هزار و ۵۰۰ رأس دام سبک در میامی وجود دارد.

وی با بیان اینکه میامی همچنین ۹۵ درصد چغندر قند و ۹۸ درصد دانه‌های روغنی استان سمنان را تولید می‌کند، افزود: میامی تنها شهرستان دارای زمین‌های زراعی دیم در استان سمنان است که نشان می‌دهد استعدادهای خوبی در زمینه کشاورزی و زراعت در این شهرستان وجود دارد.

فرماندار میامی گفت: مرغ لاین یک پروژه بسیار مهم برای استان سمنان محسوب می‌شود که در ماه‌های آتی در شهرستان میامی به بهره برداری می‌رسد.

آشوری با بیان اینکه شهرستان میامی دیار کاروانسراها نیز محسوب می‌شود که بیانگر ظرفیت‌های فراوان این منطقه است، گفت: ما معتقد هستیم که در حوزه گردشگری باید ارزآوری صورت گیرد زیرا میامی بافت تاریخی بی نظیر در کنار صنایع دستی، قالیبافی، تولید پوشاک و… دارد.

وی افزود: یکی از نیازهای میامی تبدیل ناحیه صنعتی به شهرک صنعتی است تا بتوانیم میزان تعداد بیشتری از صنایع باشیم.

فرماندار میامی ادامه داد: افتتاح بیمارستان میامی، خانه‌های بهداشت روستایی فاز اول ارتقای برق رسانی فرومد، پست برق میامی، ساختمان برق کالپوش و دو شهرک جدید در شهر میامی در زمره اقدامات دولت سیزدهم در این شهرستان است.

آشوری با بیان اینکه کلنگ زنی مجتمع آب رسانی کالپوش در هفته آینده با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان صورت خواهد گرفت، ابراز کرد: در سفر اخیر وزیر ارتباطات، عملیات اجرایی فیبر نوری در شهرستان میامی آغاز شد و هم اکنون بیش از ۹۵ درصد روستاهای شهرستان اینترنت فور جی دارند.

به گزارش مهر، نماینده ولی فقیه در استان سمنان مهمان این نشست بود.

کد خبر 6095345

دیگر خبرها

  • آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • همسطح سازی حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب شرب شهرستان میاندوآب
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • آغاز احداث مترو رباط کریم