Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین کعبی مربی فولاد سابقه بازی در لسترسیتی انگلیس را دارد. او در آستانه بازی انگلیس و آلمان درباره این مسابقه تحلیل خود را دارد و می گوید: «زمانی که در انگلیس بازی می‌کردم درباره حساسیت های بازی با آلمان از همبازیانم پرسیدم. می گفتند مشکل آنها از جنگ جهانی دوم است، زمانی که آلمانی‌ها به انگلیسی‌ها حمله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دوره‌ای هم انگار اختلاف نظر به خاطر مسایل اقتصادی بود ولی عجیب است که حالا کری خوانی فوتبالی بین این دو کشور بیشتر از مسایل دیگر است. تا جایی که من یادم هست از زمان برمه، فولر و … این اختلاف وجود داشته و ادامه دار است. »

او درباره تفاوت فوتبال دو کشور توضیح می دهد: «آلمانی‌ها فوتبال با برنامه‌تر و ماشینی‌تری دارند. انگلیس گاهی روی خلاقیت بازیکنانش حساب می‌کند. فوتبال شان فیزیکی و فوق العاده خشن هستند. آلمانی‌ها خونسرد و صبور بازی می‌کنند، فاکتوری که در دقایق حساس به آنها کمک زیادی می‌کند. به نظرم به لحاظ مهره دو تیم خوب هستند و نمی‌توانید بگوئید کدام بهتر هستند ولی خود من دوست دارم انگلیس بازی را ببرد. یعنی از نظر فنی هم بخواهم تحلیل کنم، شانس بیشتر را به آنها می‌دهم. » کعبی اضافه می کند: «خط حمله انگلیس خوب است. البته قبول دارم میزان گلزنی آنها در مرحله گروهی خوب نبود. فقط دو گل زدند اما مقابل کرواسی که قدرتمند است یا چک که توانست هلند را حذف کند. بازیکنانی مثل کین، استرلینگ، گرلیش، راشفورد، ساکا، فودن و… واقعا بازیکنان تهاجمی خوبی هستند.  آنها می‌توانند برای هر خط دفاعی مشکل ساز شوند. در مقابل به نظرم آلمان به لحاظ دفاعی تا اینجای جام خوب نبوده. اتفاقا رسانه‌های این کشور هم از خط دفاعی تیم‌شان انتقاداتی کرده اند. من شانس انگلیس را به همین خاطر بیشتر می‌دانم. »

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حسین کعبی باشگاه فولاد خوزستان جام ملتهای اروپا یورو 2016 حسین کعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش

پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • دستاوردسازی خیالی اسرائیل درباره رامین یکتاپرست ؛ کسی که یک فاحشه‌خانه را در آلمان اداره می‌کرد | یکتاپرست وابسته به سپاه بود؟
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! (+عکس)
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • ببینید | زبان مار؛ دره‌ای عجیب در دل کویر لوت
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد