Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، «شینا انصاری» مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران هدف از این استاندارد بین المللی را ارائه یک چارچوب برای حفاظت از محیط زیست و واکنش در برابر تغییرات زیست محیطی در تعادل با نیازهای اجتماعی -اقتصادی دانست و گفت: این استاندارد الزاماتی را مشخص می‌کند تا سازمان قادر باشد به نتایج مورد نظری که برای سیستم مدیریت زیست محیطی اش تعیین می‌کند دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته انصاری یک رویکرد سیستماتیک به مدیریت زیست محیطی می‌تواند اطلاعاتی را برای ایجاد موفقیت طولانی مدت در اختیار مدیریت ارشد قرار بدهد تا با حفاظت از محیط زیست با پیشگیری و کاهش پیامدهای نامطلوب زیست محیطی، کاهش اثر نامطلوب بالقوه شرایط زیست محیطی و سازمان، کمک به سازمان در برآوردن تعهدات به تطابق، ارتقا عملکرد زیست محیطی، کنترل یا تأثیر بر روش طراحی، تولید، توزیع، مصرف و تعیین تکلیف محصولات و خدمات با کمک دو دیدگاه چرخه حیات که می‌تواند از انتقال پیامدهای زیست محیطی به جایی دیگر در طی چرخه حیات خودداری کند به توسعه پایدار کمک کند.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، اخذ گواهینامه استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ توسط مناطق ۲٢ گانه را آغاز راهی برای بهبود مستمر فرایندهای اجرایی دانست و اظهار داشت: پیاده سازی این نظام کاهش آسیب‌های محیط زیستی را در پایتخت به دنبال دارد.

کد خبر 5247018

منبع: مهر

کلیدواژه: شینا انصاری شهرداری تهران منطقه 2 شهرداری تهران حفاظت از محیط زیست هفته قوه قضاییه شورای شهر تهران قوه قضاییه شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش سازمان تامین اجتماعی دستگاه قضایی سند تحول قضایی سیدابراهیم رئیسی مواد مخدر حسن درویشیان سربازی شهر تهران اوقات فراغت زیست محیطی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست استان از دستگیری متخلفان شکار و چرای غیر مجاز و زودتر از موعد در منطقه حفاظت شده هلن خبر داد.
بختیار طاهری گفت: با تلاش مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست در شهرستان‌های کیار و اردل؛ متخلفان شکار غیرمجاز در حین ارتکاب به جرم و در اقدامی دیگر متخلفان چرای غیر مجاز و زودتر از موعد دام در منطقه حفاظت شده هلن، شناسایی و دستگیر شدند.
وی افزود: از این متخلفان دو قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز کشف و ضبط شد، همچنین سه فقره پرونده چرای غیر مجاز و زودتر از موعد دام هم برای متخلفان تشکیل شد.
فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری گفت: این متخلفان بریا گذراندن مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
وی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا تخریب محیط‌زیست با سامانه تلفنی ۱۵۴۰ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • برنامه دولت انگلیس برای مقابله با تغییرات اقلیمی غیرقانونی اعلام شد
  • دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • صدور مجوز زیست‌محیطی برای معدن آلبلاغ خراسان شمالی مصوب شد
  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی