Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان طی یادداشتی به مناسبت سالگرد حادثه هفتم تیر با تاکید بر اینکه زنده نگهداشتن حادثه هفتم تیر نشانه بیداری جامعه است به مسئولان دستگاه قضا توصیه کرد  روش و منش مدیریتی شهید بهشتی را که از اهرم قدرت برای سرکوب استفاده نکرد سرلوحه خود قرار دهند .

متن این یادداشت به شرح زیر است :

موج تروری که در ایران بعد از انقلاب رخ داد در میان جریانات تروریستی دنیا کمتر دیده شده است؛ که نمونه آن حادثه هفتم‌تیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ حادثه تروریستی سراغ نداریم که یک‌جا این‌همه سرمایه کیفی و والای جامعه و سرمایه‌ای که نقش محوری در  مدیریت جامعه نوپای انقلابی دارد را از انقلاب بگیرد.

به همین دلیل زنده نگهداشتن حادثه هفتم تیر، یک وظیفه مبرم و نشانه بیداری همیشه ما برای تداوم راهیست که با انقلاب شروع شده است و نیز ادامه راهی است که در مقابل جریان تروریستی در دنیای امروز شکل گرفته است.

یاد و خاطره شهدای حادثه هفتم تیر بویژه شهید بزرگوار آیت الله سید محمد بهشتی را گرامی می دارم .تبار شهید بهشتی، تبار علم و فضیلت بود .عالم پرهیزگاری که دارای ریشه های عمیق بود. در کلام امیرالمومنین و دیگر بزرگان دین و آئین‌ ما که به اولیای امر خطاب می‌کنند که برای سپردن امور مردم سراغ کسانی بروید که دارای ریشه‌های عمیق هستند، چه از نظر جایگاه اجتماعی، چه از نظر جایگاه علمی.

شهید بهشتی در دوران بعد از انقلاب مورد تهمت ها و بداخلاقی‌های فراوانی قرار گرفت که سرمنشاء آنها برای او مشخص بود اما با سعه صدر مثالی زدنی اش هیچگاه از اهرم قدرت برای سرکوب و حذف مخالف خود استفاده نکرد امید آنکه متولیان امور بویژه مسئولان دستگاه قضا روش و منش مدیریتی شهید بهشتی را سرلوحه خود قرار دهند .

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 شهید بهشتی محمدرضا عارف سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 حادثه هفتم تیر شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت

مرد ۶۷ ساله که در بررسی‌های به عمل آمده و به دلیل تومور وسیع کلیه چپ که چسبندگی زیادی هم به بافت‌های اطراف داشت، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

تیم جراحی این بیمار شامل : آیت اللهی (پزشک متخصص اورولوژی)، احراری (پزشک متخصص اورولوژی)، کیانفر (پزشک متخصص بیهوشی) و پرسنل اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی تفت، آقایان سرخی زاده، طباطبایی و صباغچی بود.

هم اکنون حال عمومی بیمار مساعد است.

 منبع: روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی تفت

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • پیش‌بینی استعفای «هرتزی هالوی» و دیگر مسئولان نظامی شکست ۷ اکتبر
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • شهید مطهری به واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود/ در برابر مخالفین با سعه‌صدر و حُسن‌خلق رفتار می‌کرد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول