Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به نگرانی ها در ارتباط موج پنجم کرونا و رشد آمارهای روزانه در کشور، شعب بانک یکی از مراکز تجمعی مردم است که در صورت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی می تواند بستری برای شیوع کرونا باشد.

بانک ایران زمین براساس شرایط خاص بهداشتی کشور و به منظور مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اقدام های لازم برای تسهیل استفاده هموطنان از درگاه‌های غیرحضوری و کاهش مراجعه حضوری مردم به شعب و دستگاه‌های خودپرداز توانسته با آماده کردن زیرساخت های لازم و ارائه خدمات الکترونیکی سریع و آسان مشتریان را از مراجعه حضوری به شعبه ها بی‌نیاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما می‌توانید با بهره مندی از اینترنت بانک، خدمات سپرده، انتقال وجه داخلی، انتقال وجه بین‌بانکی، خدمات کارت و مدیریت چک بسیاری از خدمات شعبه را به صورت غیرحضوری و بدون محدودیت زمانی در کنار خود داشته باشید. دستگاه های خودگردان، اپلیکیشن همراه بانک و دستگاه های VTM از دیگر خدمات بانک ایران زمین برای بی نیازی مشتریان جهت مراجعه به شعب و دریافت خدمات غیرحضوری بانکداری هستند.

همه ما می‌توانیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش تردد های غیر ضروری در سطح شهر در جهت سلامت خود و هموطنان و قطع زنجیره کرونا تلاش کنیم.

در همین راستا از مشتریان گرامی درخواست می شود در صورت امکان برای انجام امور بانکی خود از همراه بانک و بانکداری الکترونیک استفاده کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تصادف اتوبوس سرباز معلم ها هفتم تیر واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست انتخابات 1400 بانکداری الکترونیک بانک ایران زمین بانکداری مجازی ویروس کرونا تصادف اتوبوس سرباز معلم ها هفتم تیر واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله شکری ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به اینکه موارد تخلف مشاهده شده در فروشگاه زنجیره‌ای آبادان، مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی بوده و برخورد با آن با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: در این بازدید فروشگاه یادشده به علت رعایت نشدن موازین بهداشتی پلمب شد.

وی نسبت به برخورد قانونی و بدون اغماض با افرادی که سلامت مردم را به خطر بیندازند تاکید و بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس گیرند یا اینکه به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند.

کد خبر 6089919

دیگر خبرها

  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران: سکه‌ های حراج شده کاملاً استاندارد بانک مرکزی است/ مراقب فریب سودجویان باشید
  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی