Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@01:18:20 GMT

پاتریک ویرا در آستانه بازگشت به لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۵۳۱۷

پاتریک ویرا در آستانه بازگشت به لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس، رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که باشگاه کریستال پالاس برای جانشینی روی هاجسون با ستاره اسبق باشگاه آرسنال به توافق رسیدند.

پاتریک ویرا که در دوران بازیگری خود در باشگاه آرسنال درخشان ظاهر شد، قصد دارد اکنون به عنوان مربی به لیگ برتر انگلیس بازگردد.

پاتریک ویرا در کنار تیری آنری و رابرت پیرس در زمان بازیگری در باشگاه آرسنال

 

ستاره فرانسوی در سال ۲۰۱۱ دوران مربیگری خود را در باشگاه منچسترسیتی آغاز کرد و به مربی جوانان این باشگاه انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال ۲۰۱۵ به باشگاه نیویورک سیتی آمریکا رفت و در آنجا عملکرد مثبتی داشت و توانست این تیم را به مقام دوم برساند.

ویرا در سال ۲۰۱۸ به سرمربیگری نیس فرانسه انتخاب شد و در اولین فصل حضورش توانست این تیم را به رده هفتم جدول برساند. باید دید در لیگ برتر انگلیس «پت ویرا» چه عملکردی از خود به ثبت خواهد رساند و آیا می‌تواند موفق ظاهر شود یا خیر.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۵۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه آرسنال در دقایق اولیه دربی ‏شمال لندن روی یک کرنر و گل به خودی هویبرگ به گل اول رسید، از ‏طرف تاتنهام با حملات پیاپی مواجه شد ولی گل تاتنهامی‌ها آفساید ‏اعلام شد و دیگر موقعیت‌های تیم میزبان هم از دست رفت. ‏

آرسنال کم‌کم برتری خود را تحمیل کرد و با دو گلی که توسط ساکا و ‏هاورتز به ثمر رساند، نیمه اول را با برتری 3-0 به پایان برد. ‏

در نیمه دوم درحالی‌که هر چه زمان می‌گذشت امید تاتنهامی‌ها به ‏بازگشت کمرنگ‌تر می‌شد داوید رایا، دروازه‌بان آرسنال، با اشتباهی ‏مهلک باعث شد یکی از گل‌ها جبران شده و تاتنهام به بازگشت امیدوار ‏شود.

آرسنال در حال حمله بود که تاتنهامی‌ها با یک تکل بلند توپ را ‏تصاحب کرد و به کریستین رومرو سپردند. رومرو که توپ را با پاسی ‏بلند به سمت چپ فرستاده بود، خودش را به زمین حریف و به ‏محوطه جریمه رساند.‏

سالیبا در سمت چپ محوطه جریمه توپ را به داوید رایا پاس داد، اما ‏دروازه‌بان آرسنال مرتکب بدترین اشتباه ممکن شد و توپ را با پاسی ‏آرام به رومرو تقدیم کرد. مدافع آرژانتینی توپ را با سینه کنترل کرده و ‏با یک بغل پای دقیق گوشه دروازه آرسنال را نشانه گرفت تا اختلاف ‏به دو گل کاهش یابد. ‏

دیگر خبرها

  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت