Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران بر اساس آمار تولید، تا پایان خردادماه سال جاری موفق به تولید ۷۵ هزار و ۵۷۹ تن کاتد مس شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از افزایش ۹.۵ درصدی برخوردار شده است. به گزارش پول نیوز، سعدمحمدی با اعلام این خبر و ضمن قدردانی از تلاش‌های پرسنل غیور و تلاشگر شرکت مس برای حفظ جریان صعودی در تولید، گفت: شرکت مس همچنین تا پایان خرداد‌ماه سال جاری ۹۴ هزار و ۹۹۵ تن آند مس تولید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت مس تصریح کرد: همچنین مقایسه آمار تولید آند شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان‌دهنده افزایش ۳.۵ درصدی است.
به گفته سعدمحمدی تولید کنسانتره مس نیز در این دوره زمانی، رشد ۴ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرده است، به‌طوری‌که شرکت مس تا پایان خردادماه ۳۲۲ هزار و ۸۰۱ تن کنسانتره مس تولید کرده است.
مدیرعامل شرکت مس در ادامه اظهار داشت: تا پایان خردادماه امسال تولید مس محتوی معدنی شرکت ملی صنایع مس ایران از مجتمع‌های مس سرچشمه، میدوک و سونگون، درمجموع ۷۸ هزار و ۷۲۹ تن بوده است که در برابر برنامه تعریف‌شده رشد ۵ درصدی داشته است.
سعدمحمدی با بیان این‌که کل استخراج شرکت مس در طی این بازه زمانی درمجموع ۵۲ میلیون و ۶۲۱ هزار تن بوده است، گفت: این میزان استخراج در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۵ درصدی را نشان می‌دهد.
وی با اشاره به تولید محصول جدید اسید سولفوریک در کارخانجات شرکت مس اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۱۶ هزار و ۷۱ تن اسید تولید شده که ۳.۶ برابر تولید سال گذشته است.
سعدمحمدی در پایان به ثبت رکورد جدید در خردادماه امسال در مجتمع مس سرچشمه اشاره کرد و گفت: کارخانه ذوب سرچشمه در این ماه ۲۳ هزار و ۲۶ تن آند تولید کرده است که رکورد جدیدی در تاریخ این کارخانه محسوب می‌شود.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت مس شرکت ملی مس شرکت ملی صنایع مس شرکت ملی صنایع مس ایران مس سرچشمه پول نیوز مشابه سال گذشته مدت مشابه سال تا پایان ۵ درصدی شرکت مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین

تین نیوز

۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین ماه امسال جا به جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴.۷ درصد کاهش را نشان می دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین ماه امسال جا به جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴.۷ درصد کاهش را نشان می دهد.

مشتری ادامه داد: در این بازه زمانی بیش از ۱۵ هزار سفر ناوگان حمل و نقل باری برای جابه جایی کالا در نقاط مختلف کشور انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد کاهش یافته است.

این مسئول علت کاهش میزان تناژ کالا و سفر ناوگان باری را تعطیلات نوروز و محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین دانست و تصریح کرد: عمده ترین کالای حمل شده در این مدت سیمان (۴۸ درصد)، کود اوره (۱۲ درصد)، بنزین (۷ درصد) و پودر آلومینیوم (۴ درصد) بوده است.

وی افزود: ۲۷ شرکت با ۵ هزار و ۲۲۰ دستگاه ناوگان باری و ۳ هزار و ۳۲۰ دستگاه وانت بار در بخش حمل و نقل کالا در استان فعالیت می کنند.

به گفته مشتری، ۸ هزار و ۵۷۱ راننده در حوزه حمل و نقل کالای استان در حال خدمات رسانی به مردم و صاحبان کالا هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش ها در استان یزد
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش در استان یزد
  • جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • سعدمحمدی: خریداری ۱۵ دستگاه تراک یکصد تنی برای معدن جانجا
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • کاهش ۸ درصدی نرخ بیکاری در استان مرکزی طی سال گذشته
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور