Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ داریوش بهنیا فعال رسانه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی با اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج و نوع گزینش و انتخاب مردم و بایدها و نبایدهای این دوره شورا چنین آورده است: انتخابات ششمین دوره اسلامی شهر یاسوج به پایان رسید تا شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد منتخبان مردم را بشناسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند تا حدود زیادی گمانه زنی‌ها درست از آب در آمد و آن چه را که بیشتر مردم و کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند محقق شد تا علاوه بر سه عضو گذشته شورا آقایان احمدی کیش آشنا و اکبری؛ چهار عضو جدید یعنی آقایان عطاالله دانشی ایمان جاودانه، بهنام عباس‌نژاد و هدایت امیری به آنها اضافه شوند و ترکیب ۷ نفره شورای اسلامی شهر یاسوج تکمیل شود.

از میان هفت نفر برگزیده مردم چهار نفر نفر از آنها سابقه در شورای اسلامی شهر یاسوج را داشتند و سه عضو تازه وارد و به عبارتی صفر کیلومتر به این شورا راه یافته تا در این دوره خدمت به مردم را تجربه کنند.

در یادداشت قبلی آنچه را که به ذهن می‌رسید به رشته تحریر درآورده و سخنی با سه عضو پیشین و کنونی شورای شهر آقایان اکبری آشنا و احمدی‌کیش داشتیم و اکنون روی سخن با چهار عضو جدید است که باید از این دوره و طی چهار سال در کسوت عضو شورا به مردم شهر و دیار خودشان خدمت کنند.

شهری که تشنه خدمت بوده و از همه مراکز استانهای کشور در عمران و آبادانی عقب مانده و با فاصله بسیار زیادی از سایر مراکز استانها در همه آیتم‌های شهری قرار دارد.

چهار عضو جدید شورای شهر یاسوج قبل از هرچیز باید قدردان اعتماد مردم باشند که در میان کاندیداهای پرشمار شورای شهر با آن همه تبلیغات و هزینه به آن‌ها اعتماد شد و مردم با همه سختی‌ها و کمبودها و ضعف‌ها در شهر یاسوج به خود زحمت داده و پای صندوق رای آمده و به این افراد رای دادند.

بی شک رای مردم شهر یاسوج در این دوره برای تغییر و اصلاح بوده که اکثریت افراد تغییر کردند و تقریباً شورای تازه نفس را برای خود برگزیدند.

اعضای جدید شورای شهر یاسوج باید گذشته‌ها را به یاد آورند که عده‌ای چند دوره کاندیدای انتخابات بودند و رای هم آوردند و به صندلی شورا تکیه زدند اما به دلیل کم کاری و عدم کارایی و گرفتار شدن در حاشیه دیگر در بین مردم شهر یاسوج جایگاهی ندارند افرادی که طایفه و ایل و فامیل و البته بخش زیادی از اقشار مردم تمام قد پشت سر آنها ایستادند تا که با ورود به شورای شهر تغییر ایجاد کنند اما نه تنها تغییری ایجاد نشد بلکه با کم کاری و بی‌سلیقگی حتی نتوانستند رضایت خاطر دوستان و هواداران و فامیل خود را هم جلب کنند و در خدمت شخصی و فردی نیز درمانده شدند.

اکنون بعد از گذشت سال‌ها دیگر خبری از آن‌ها نیست و تقریباً از حافظه مردم شهر یاسوج کنار گذاشته شده و در آینده نیز جایگاهی در بین مردم نخواهند داشت.

با این تفاسیر روی سخن با جوانانی چون بهنام عباس نژاد و جاودانه و سایرین است که نباید اسیر لابی‌گری افراد خاص شده و رای بالا و اعتماد مردم به خود را با گرفتار شدن در بند حاشیه و خارج شدن از ریل خدمت به بهای اندکی از دست دهند.

تازه واردان به شورای شهر یاسوج باید از عملکرد شورای اسلامی گذشته عبرت بگیرند و با طناب افراد حاشیه‌دار به چاه نروند که چیزی جز سقوط برای آینده آنها تصور نخواهد شد.

از افراد با تجربه‌ای چون هدایت امیری و عطاالله دانشی انتظار می‌رود که سعی بر ایجاد آرامش در شورای شهر یاسوج داشته باشند و متانت در رفتار را که در مدیریت‌ها و جایگاه‌های پیشین متصف به آن بوده‌اند را به بهای اندک نفروشند چرا که درصد بالایی از اعتماد مردم به این دو عضو شورای شهر بر اساس متانت در رفتار و کردار بوده که باید آن را حفظ کرده و در راه خدمت به مردم وارد بازی‌های دو سر باخت معمول و رایج در سال‌های اخیر شورای شهر نشوند.

عملکرد آنها هنوز در بوته نقد قرار نگرفته اما با رویکردی عاقلانه و مدبرانه و پرهیز از حواشی و دوری گزیدن از رای به انتخاب‌های ناکارآمد در شهرداری یاسوج و ارکان آن اعتماد مردم را به خود برای دوره های آینده این منصب حفظ کنند.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: یاسوج شورای شهر اعتماد تبلیغات خبرگزاری فارس اسلامی شهر یاسوج شورای شهر یاسوج شورای اسلامی اعتماد مردم مردم شهر عضو جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟

افرادی که دوره خدمت خود را تمام کرده‌اند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، همه افرادی که خدمت سربازی را گذرانده‌اند و در حال حاضر بیمه شده تامین اجتماعی باشند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.

اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به خدمت سربازی

این متقاضیان برای تایید روزهای سپری شده خدمت وظیفه باید به دفاتر پلیس +10 یا سامانه سخا مراجعه و درخواست تایید اصالت کارت خدمت را ثبت کنند و سپس با ارسال پاسخ نامه ظرف مدت یک هفته ادامه مراحل را از شعبه بیمه مورد نظر پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند