Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق گفته پلیس آمریکا روز دوشنبه در دو تیراندازی جداگانه در شهر شیکاگو, ۲ نفر کشته و ۱۵ نفر زخمی شدند.

 پلیس آمریکا عصر دوشنبه اعلام کرد که دو تیراندازی جداگانه در شهر "شیکاگو" دو کشته و حداقل 15 زخمی بر جای گذاشت؛ این در حالی است که این شهر سیصدمین قتل خود را در سال جاری شاهد بوده است.

پایگاه خبری "abc" در این‌باره نوشت, در یکی از این تیراندازی‌ها در حوالی ساعت 9 شب در منطقه "South Shore" یک ماشین با تیراندازی به 6 نفر از عابرین پیاده باعث کشته شدن یک زن و مجروح شدن 5 مرد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته پلیس شیکاگو 6 گلوله به این زن شلیک شده و بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است؛ همچنین 4 مرد بزرگسال و یک نوجوان 15 ساله به دلیل جراحت وارده در بیمارستان بستری هستند.

در حادثه دیگر که دو ساعت بعد از حادثه رقن خورد, تعدادی فرد مسلح در منطقه "Marquette Park" با تیراندازی به عابرین پیاده باعث کشته شدن یک زن و زخمی شدن 10 نفر شدند.

طبق گفته پلیس این شهر تعدادی از قاتلان دستگیر شده و مابقی نیز فراری هستند؛ هنوز هیچ اطلاعاتی از قاتلان منتشر نشده است.

طبق گفته مقامات شهر شیکاگو در سال جاری تاکنون 326 قتل در تیراندازی‌های رخ داده در این شهر صورت گرفته است؛ سه برابر بیشتر از کل مقتولین در سال گذشته.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهر شیکاگو آمریکا پلیس آمریکا تیراندازی طبق گفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • ببینید | مرگ سه افسر پلیس؛ اولین تصاویر از تیراندازی خونین در ایالت کارولینا
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند
  • تیراندازی در کارولینای آمریکا؛ / سه پلیس جان باختند
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا