Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، بنا بر اعلام منابع طبیعی گلستان آتش سوزی جنگل‌های دست کاشت عرب داغ کلاله از حوالی ساعت ۱۴ امروز آغاز شد.

آتشی که چند گندمکار برای سوزاندن ساقه‌های محصول قبلی و کشت محصول جدید روشن کرده بودند با وزش باد به جنگل رسید و آتش سوزی جنگل آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرانجام برای مهار آتش بالگردی از استان عازم منطقه و پس از دو ساعت تلاش آتش مهار شد.



همه این دردسر‌ها و بسیج امکانات در گرمای بیش از ۴۵ درجه این روز‌های گلستان بخاطر سهل انگاری و راحت طلبی برخی گندمکاران است که میخواهند پس از برداشت گندم با آتش زدن ساقه‌ها زمین را برای کشت محصول دیگر آماده کنند.

در حالی که کارشناسان همواره تاکید میکنند آتش هم به ساختمان خاک آسیب میزند و هم در این گرما مانند باروت عمل میکند.

 

انتهای پیام /ن/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بالگرد کلاله آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد

دادستان کلاله در شرق استان گلستان گفت که تحقیقات تا زمان شناسایی و دستگیری عوامل دخیل (احتمالی) در مفقودی «یسنا» دختر چهار ساله اهل این شهرستان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا از دادگستری گلستان، سید جواد میردوستی پنجشنبه شب اظهار کرد: بلافاصله پس از اعلام مفقودی کودک کلاله‌ای عملیات جستجو و اقدامات قضایی و پلیسی برای بررسی موضوع آغاز شد که در ادامه با توجه به ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن طفل تقویت و در پی تحقیقات با دستور قضایی چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

دادستان کلاله با یادآوری پیدا شدن این کودک در یکی از مزارع کشاورزی نزدیک محل مفقودی گفت که یسنا در سلامت کامل به سر می‌برد و تحقیقات قضایی پرونده نیز در حال تکمیل است.

وی از تلاش شبانه روزی اهالی منطقه، هلال احمر و پلیس برای بازگرداندن کودک به آغوش خانواده قدردانی کرد.

در همین رهگذر مسوولان محلی از انتقال این کودک به بیمارستان برای اطمینان خاطر از صدمه ندیدن کودک و تاثیر ترس یا گرسنگی در طول ۵ روز مفقودی خبر دادند.

پیدا شدن این خبر موجی از شادی را در بین مردم ترکمن منطقه به دنبال داشت.

خانواده این کودک عصر یکشنبه نهم اردیبهشت هنگام کار در مزارع روستای «یلی بدراق» متوجه گم شدن کودکشان شدند و بلافاصله موضوع توسط بخشداری مرکزی کلاله به جمعیت هلال احمر گزارش و از همان زمان جست و جو برای یافتن یسنا آغاز شد که عصر امروز پنجشنبه توسط یک خلبان کایت سوار نتیجه داد.

شهرستان کلاله در شرق استان گلستان واقع است.

دیگر خبرها

  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی یسنا
  • تشکر استاندار_گلستان از اعضای تیم جستجوی یسنا
  • در روز‌های جستجوی یسنا چه گذشت؟
  • «یسنا» دختر گمشده در کلاله گلستان پیدا شد (عکس)
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • جلوگیری از شهرک‌سازی در دل جنگل‌های توسکستان
  • دادستان گلستان: شهرک‌سازی در جنگل‌های توسکستان متوقف شد
  • ناپدید شدن یک کودک در استان گلستان / یسنا کجاست؟
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله چیست؟
  • خسارت۵۷میلیاردتومانی به راهداری گلستان