Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@02:45:51 GMT

تمام تقابل های یحیی گل محمدی و امیر قلعه نویی

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۶۸۲۸

یحیی گل محمدی و امیر قلعه نویی تا به امروز 14 بار به عنوان سرمربی روبروی هم قرار گرفته اند

دیدار فردای پرسپولیس و گل گهر پانزدهمین تقابل امیر قلعه نویی و یحیی گل محمدی خواهد بود.

به گزارش طرفداری، تا قبل از بازی رفت دو تیم پرسپولیس و گل گهر این یک ادعای درست بود که جدال های یحیی - امیر جدال هایی کم گل هستند اما در بازی که روز اول اسفند سال قبل بین دو تیم برگزار شد، گل محمدی در ورزشگاه خانگی گل گهر سنگین‌ترین شکست سه دهه اخیر امیر قلعه‌نویی را به او تحمیل کرد و با 5 گل امیر و تیمش را در هم کوبید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لیگ نوردهم دو مربی تنها یک بار مقابل هم در یک بازی رسمی قرار گرفتند. جایی که گل محمدی در مشهد پذیرای تیم قلعه نویی بود و بازی با مساوی یک بر یک در هفته های پایانی نیم فصل اول به پایان رسید.

در لیگ هجدهم هم دو بازی کم گل از دو مربی شاهد بودیم. در بازی رفت سپاهان قلعه نویی با تک گل مهرداد محمدی موفق به شکست پدیده شد تا صدرنشین شود. جالب این که در بازی برگشت هم سپاهان در کورس قرهمانی بود و پدیده برای سهمیه آسیا می جنگید که بازی با مساوی یک بر یک به پایان رسید.

نگاهی به آمار نشان می دهد قلعه نویی و گل محمدی در مجموع 14 بار به مصاف هم رفته‌اند که هر کدام 4 پیروزی کسب کرده اند و شش بازی نیز مساوی شده است.

البته این آمار بدون احتساب بازی برگزار نشده سپاهان و پرسپولیس در بازی برگشت لیگ قبل است و اگر آن بازی در نظر گرفته شود، یحیی یک بار بیشتر امیر را برده است.

در 9 بازی اخیر این دو مربی 19 گل به ثمر رسیده که میانگین گل 2.11 در هر بازی است. حالا این دو مربی در یکی از حساس ترین بازی های نیم فصل دوم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که پرسپولیس به دنبال کسب قهرمانی است و گل گهر امیدوار به کسب سهمیه آسیایی.

 

بیشتر بخوانید:

سعید الهویی: جدال قلعه نویی و گل محمدی مثل حضور آلپاچینو و رابرت دنیرو در یک قاب است

 

اخبار داغ 

فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش مهدی پاشازاده در طرفداری: حجازی و پورحیدری بودند، می‌توانستید این بلا را سر استقلال بیاورید؟ دعوت نه نامه به جای دعوت نامه؛ گابریله پین، به ایران نیا! دفاع گلر اسبق پرسپولیس از وزارت ورزش: هر پدری به پسر زرنگ تر امکانات می دهد! کریستیانو رونالدو هیچ پیشنهادی برای خروج از یوونتوس ندارد تمسخر پاتریک ویرا توسط هواداران تیم ملی ایتالیا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امیر قلعه نویی گل محمدی دو مربی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین پس از قطع همکاری با پرسپولیس، از فوتبال دور بود و حالا بار دیگر قرار است با تراکتور به لیگ برتر برگردد. در این بین، تراکتور با سرمربی سابق پرسپولیس توافق کرده و حمید مطهری هم به عنوان نماینده گل‌محمدی در تبریز حضور دارد اما مجوز فعالیت یحیی تا این لحظه صادر نشده است.

طبق ادعای خبرورزشی این تنها مشکل یحیی گل‌محمدی برای نشستن روی نیمکت تراکتور است و احتمال دارد مجوز او تا پایان فصل صادر نشود. در این صورت، یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده به عنوان سرمربی تراکتور روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

کد خبر 848688 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم