Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نونهال کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز دعوت شد.

بنا به دعوت فدراسیون تنیس روی میز کشور "میعاد خضوعی" تنیسور نونهال کهگیلویه و بویراحمدی، نایب قهرمان رقابت‌های کشور به تمرینات اردوی تیم ملی در کشور قطر دعوت شد.
قرار است میلاد خضوعی از کهگیلویه و بویراحمد به همراه رامین شاه علی از استان فارس نایب قهرمان و قهرمان رقابت‌های کشور به عنوان نمایندگان ایران در مسابقات سه جانبه تنیس روی میز بین کشورهای قطر، ایران و سوئد که به میزبانی کشور قطر برگزار می‌شود، شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، دعوت شدگان تا ۱۰ تیرماه ۱۴۰۰ فرصت دارند خود را به فدراسیون تنیس روی میز کشور معرفی کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم ملی تنیس روی میز كهگيلويه و بويراحمد تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۶۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، ۵۲ ورزشکار دختر از شهر‌های تهران، تبریز، اصفهان و قم چهارشنبه پنجم اردیبهشت در پیست یخ آیس‌باکس ایران مال حضور یافتند تا زیر نظر کادر فنی و سرمربی این تیم اعظم سنایی در نخستین تست انتخابی تیم ملی هاکی روی یخ دختران شرکت کنند.   پس از بررسی شرکت‌کنندگان در تست انتخابی، ۳۳ نفر به شرح زیر از سوی کادر فنی به اردوی تیم ملی دعوت شدند:   شبنم عرب، نگار خرم، حدیث خلج، نیلوفر عسگری، یگانه بهرامی، مهرسا غلامی، عسل حیدری، سوگند آقایی، سارینا خسروی، ملیحه علی بیگلو، مژگان شاهسوند، عسل صادقی، دیبا فرزام نیا، شهیرا میرآخورلو، درسا رحمانی، هلیا سوهانی، الهام مدیر دهقان، شقایق صدر، سوگل جوادیان، شارمین طباطبایی، دیانا فرزام نیا، پریناز ملکپور، آذین قارونی، ساغر هاشمی، رومینا هداوندخانی، ملیکا مهابادی، آوا صفری، فاطمه اسماعیلی، سوسن قاسمی، آرزو ایزدی، سارا اسلامی، سارا نیکو، مهسا احمدپور   گفتنی است؛ تیم ملی هاکی روی یخ دختران، اسفند امسال المپیک آسیایی هاربین چین را پیش رو دارند از این رو پس از انتخاب نفرات تیم ملی به منظور حضور پر قدرت در این رقابت ها، وارد اردو می‌شوند.

دیگر خبرها

  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد