Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از رسانه‌های فلسطینی، قاسم تأکید کرد: همزمان شدن افتتاح سفارت [رژیم صهیونیستی] با عملیات تخریب این رژیم در کوی سلوان در قدس، تأیید بر هشدارهای همیشگی ماست، مبنی بر اینکه توافقنامه‌ عادی‌سازی روابط [با این رژیم] این رژیم را به تشدید تجاوزات خود علیه ملت و مقدسات فلسطین تشویق خواهد کرد.

رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه رسما از افتتاح سفارت خود در ابوظبی؛ پایتخت امارات متحده عربی خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز به کار سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی همزمان با سفر "یائیر لاپید" وزیر امور خارجه این رژیم به امارات صورت می‌گیرد.

همزمان با این رویداد،   بحرین از معرفی " خالد یوسف الجلاهمه» به عنوان نخستین سفیر تاریخ خود در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

معرفی نخستین سفیر بحرین در تل‌آویو و افتتاح سفارت رژیک رژیم صهیونیستی در ابوظبی تنها چندین هفته پس از جنگ ۱۲ روزه غزه صورت می‌گیرد که در آن دستکم ۲۵۶ فلسطینی از جمله ۶۷ کودک بی‌گناه شهید و بیش از ۲ هزار نفر دیگر زخمی شدند.

قرارداد سازش میان امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه (۲۵ شهریور ۱۳۹۹) به صورت رسمی در حضور دونالد ترامپ رییس جمهوری پیشین آمریکا امضا شد و این دو کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست ها آشکار و رسمی کردند.

برچسب‌ها بحرین امارات‌ متحده ‌عربی پروندهٔ خبری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بحرین امارات متحده عربی بحرین امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!

تعداد بازدید : 177 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 1418 مائیر مصری کارشناس صهیونیست در مناظره با کارشناس عراقی، تصور شکل گیری یک ناتو منطقه‌ای عبری-عربی علیه ایران را هیچ خواند و گفت: «معنای ناتو است که اگر مثلاً به بحرین حمله شد، اسرائیل باید از مرزهای بحرین دفاع کرده و جان فرزندان خود را فدا کند. آیا اسرائیل دیوانه است که چنین کاری کند؟ هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!» این مناظره دیدنی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • فیلم| تظاهرات اردنی‌ها مقابل سفارت رژیم صهیونیستی
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است