Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: شهدا و جانبازان الگوی ایثار و فداکاری هستند و باید قدردان زحمات و تلاش‌های آنان باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، «حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی»، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور عصر امروز همراه با جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی استان کردستان با «سید صباح صمدی» جانباز 70 درصد سنندجی دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و با یادآوری اینکه امنیت امروز جامعه مدیون ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان است، اظهار داشت: جانبازان، شهدای زنده و  خانواده معظم آنان مایه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، که باید قدردان زحمات و تلاش‌های آنان باشیم.

وی هدف از این دیدارها را بهانه‌ای برای پاسداشت از مجاهدت‌ها و تلاش‌های این عزیزان خواند و گفت: امیدوارم همه مسئولان طوری در دوران مسئولیت خود عمل و برخورد کرده که نزد حق‌تعالی، پیامبرگرامی اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) سرافراز و مدیون این بزرگواران نشویم.

حجت‌الاسلام بهرامی با بیان اینکه شهدا و جانبازان الگوی ایثار و فداکاری هستند، تصریح کرد: باید رشادت‌های این بزرگمردان برای جوانان نسل امروزی بازگو شود و امیدوام ما نیز بتوانیم با تاسی و انگیزه‌ای که از ایثارگری‌های جانبازان حاصل شده، بیش از پیش در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام مؤثر واقع شویم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با خانواده «شهید شکیبا سلیمی» دیدار کرد+تصاویرزندگی به سبک شهدا-1|ملاک همسر شهید اندرزگو برای ازدواج

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با یادآوری اینکه کوچک و بزرگ مدیون خون شهدا هستیم، تأکید کرد: همه مسئولان نظام در قبال این سرمایه‌های ارزشمند مسئول‌ند و باید قدردان زحمات آنان باشند.

حجت‌الاسلام بهرامی از رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان خواست که همواره در خدمتگزاری به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در استان کردستان از هیچ تلاشی دریغ نکند و حضوری جویای وضعیت زندگی آنان شود.

«سیدصباح صمدی» در هشتم تیرماه سال 1395 در ارتفاعات سروآباد، در درگیری نیروهای سپاه کردستان با تیم 11 نفره تروریستی ضد انقلاب که همه آنان به هلاکت رسیدند، زخمی شد.

این جانباز 70 درصد سنندجی که دارای دو فرزند دختر نیاز (5 ساله) و نیان (12 ساله) است، به گفته برادرش (سید صالح) فاقد هوشیاری و بینایی بوده و آتروفی مغزی (کوچک شدن مغز) گرفته و اصلاً توان حرکت ندارد.

سید صالح صمدی در این دیدار ضمن قدردانی از فرمانده و فرماندهان سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بابت توجه به خانواده‌اشان، از ادامه راه شهدا و جانبازان سخن به زبان آورد و گفت: جان ناقابلی دارم که آن را تقدیم رهبر عزیزم و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهم کرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور همچنین عصر امروز در منزل شهید ابراهیم محمدی در سنندج حضور یافت و از نزدیک و در یک فضای صمیمانه جویای وضعیت زندگی این خانواده شهید کردستانی که به گفته پسرش توسط عوامل ضد انقلاب به ترور رسیده، شد.

انتهای پیام/481/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۷۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوط؛ حسین ظفری درباره آخرین وضعیت استان های سیل زده، افزود: شب گذشته بارش های شدیدی در استان های غربی و جنوبی کشور داشتیم. در استان خوزستان شهر دزفول میزان بارش ها به ۱۰۷ میلی متر رسید.

بیشتر بخوانید؛ جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد

وی اظهار کرد: همچنین در ایلام، خوزستان و چهارمحال و بختیاری راه های عشایری آسیب جدی دیده اند و تعدادی دام نیز تلف شده‌اند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: خوشبختانه تلفات جانی در اثر این بارش ها نداشته‌ایم، اما ارزیابی ها هنوز ادامه دارد.

ظفری گفت: راه های اصلی باز هستند و تردد در جریان است.

وی افزود: برق در شهر معمولان استان لرستان نیز قطع شده بود که با همکاری سازمان ها وصل شد.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: نیروهای امدادی در استان های شمالی، غربی و شمال غربی کشور در حالت آماده باش قرار دارند.

ظفری با اشاره به آبگرفتگی ها گفت: در بخش هایی از شهرهای، اهواز و ایلام برخی خانه ها دچار آبگرفتگی شدند که ساکنان به مناطق امن انتقال داده شدند.

وی افزود:در استان های ایلام، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری، عده ای از مردم در محاصره سیلاب قرار گرفته بودند که به کمک نیروهای امدادی رهایی یافتند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به بارش تهران ادامه داد: در بازدیدهای میدانی خودم در اطراف تهران مشاهده کردم که تمام نیروهای امدادی اعم از هلال احمر، پلیس، آتش نشانی و اورژانس در آمادگی کامل هستند.

ظفری گفت: ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها تشکیل شده‌اند. این آمادگی ها تا پایان بارش ها ادامه خواهد داشت و ان‌شاءالله این بارش ها را نیز سپری می کنیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229382 برچسب‌ها هواشناسی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • ۳۱ هزار مجوز استخدام فرزندان ایثارگر کسب شده است
  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت