Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش‌های مقاومت اسلامی حماس و جهاد اسلامی فلسطین افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در امارات را محکوم کردند.

به گزارش مشرق، "یائیر لاپید" وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که به امارات سفر کرده است، سفارت اسرائیل در ابوظبی پایتخت امارات را افتتاح کرد.

جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر "طارق سلمی" سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در امارات خیانت به قدس و تحقیر اهالی این شهر است.

سلمی افزود: در حالی که تروریسم صهیونیستی خون فلسطینیان را می‌ریزد، حکام امارات  با افتتاح سفارت برای صهیونیست‌ها هدیه‌ای مجانی به قاتلان و جنایتکاران صهیونیست تقدیم کردند.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت: آنچه تحت عنوان سفارت اسرائیل در امارات افتتاح شده است لانه جاسوسی و مکانی برای توطئه چینی علیه کشورها و ملت های منطقه ما است.

یائیر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه وارد امارات شد تا اولین سفر رسمی یک وزیر عالی رتبه اسرائیلی به امارات از زمان امضای توافق عادی‌سازی روابط بین دو طرف در سپتامبر سال ۲۰۲۰ به انجام برسد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همچنین قرار است در جریان این سفر کنسولگری اسرائیل در دبی را نیز افتتاح کند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا سفارت اسرائیل جهاد اسلامی فلسطین جنبش جهاد اسلامی فلسطین سفارت رژیم صهیونیستی جهاد اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی افتتاح سفارت جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، وبگاه العربی الجدید به نقل از یک منبع آگاه بیان کرد که هیئتی از جنبش حماس به ریاست دکتر خلیل الحیه نایب رئیس دفتر سیاسی این جنبش در نوار غزه فردا دوشنبه راهی قاهره شده و با سرلشکر عباس کامل وزیر اطلاعات مصر و شماری دیگر از مسئولان مصری ناظر بر پرونده میانجی گری مصر بین مقاومت و رژیم صهیونیستی دیدار خواهد کرد.

زاهر جبارین عضو دفتر سیاسی حماس و مسئول بخش اسرا و شهدا در این جنبش نیز در این هیات حضور دارد.

منبع مذکور اشاره کرد که هیات حماس قرار است در رابطه با برخی نکات ذکر شده در پاسخ رژیم صهیونیستی به موضع این جنبش در مورد توافق آتش‌بس و مبادله اسرا با مسئولان مصری گفتگو و تبادل نظر کند و بعد از آن پاسخ نهایی خود را به مواضع اخیر طرف صهیونیستی ارائه دهد.

این منبع تاکید کرد که هیات حماس خواهان توضیح برخی عبارات موجود در پاسخ رژیم صهیونیستی است که بیانگر نیت یا آمادگی این رژیم برای پذیرش برخی شروط از قبل تعیین شده مقاومت همچون عقب‌نشینی نیروهای اسرائیلی از محور نتساریم، خروج کامل از نوار غزه و آتش‌بس دائم است. منبع مذکور تصریح کرد که در پاسخ رژیم صهیونیستی به این شروط با عباراتی همچون آمادگی یا داشتن نیت اشاره شده است بدون اینکه تعهد واضحی در مورد آن داده شده باشد، برای همین حماس می‌خواهد قبل از ارائه پاسخ خود بر این مسئله واقف شود.

کد خبر 6091400 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • بلینکن: مصر پیشنهاد قوی برای آتش‌بس در غزه ارائه کرد
  • واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه
  • حماس: هر توافقی مشروط به موافقت اسرائیل با خواسته‌های ماست
  • جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید صهیونیست‌ها منجر به توافق نمی‌شود
  • با طرح پیشنهادی جدید اسرائیل، توافقی در کار نیست
  • اسرائیل در قبال حماس کوتاه آمد؟
  • نیویورک‌تایمز: اسرائیل از موضع قبلی خود درباره توافق با حماس کوتاه آمده است
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی
  • هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد