Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به وقوع حادثه اسیدپاشی در منطقه یوسف‌آباد قوام شهرستان ملارد، گفت: خوشبختانه اسید با صورت زن قربانی تماس نداشته و پرونده به منظور روشن‌شدن ابعاد

به گزارش مشرق، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به وقوع حادثه اسیدپاشی در منطقه یوسف‌آباد قوام شهرستان ملارد، گفت: خوشبختانه اسید با صورت زن قربانی تماس نداشته و پرونده به منظور روشن‌شدن ابعاد دیگر و دستگیری فرد خاطی در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مهدی سرپناه افزود: بعد از ظهر امروز در محدوده منطقه یوسف‌آباد قوام شهرستان ملارد، یک مورد حادثه اسیدپاشی رخ داد.

وی اضافه کرد: در این حادثه، یک موتورسوار مقداری اسید را بر روی دستان خانمی ریخته و سپس متواری می‌شود که خوشبختانه اسید با صورت این خانم تماس نداشته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به انتقال حادثه‌دیده به مراکز درمانی بیان داشت: طی بررسی‌ها و با توجه به اعلام قبلی زن حادثه‌دیده مبنی بر اختلاف و تهدید از سوی خانمی دیگر طی روزهای گذشته، زن متهم در حال حاضر برای اخذ اظهارات در اختیار پلیس است.

سرهنگ سرپناه اظهار داشت: پرونده به منظور روشن‌شدن ابعاد دیگر و ارتباط خاطی با خانم تهدیدکننده در دست بررسی است و فرد خاطی نیز به زودی دستگیر می شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اسیدپاشی شهرستان ملارد مشرق یوسف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن قرارگاه مبارزه با سرقت و کنترل مجرمان سابقه دار، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد با اقدامات و رصد های اطلاعاتی ۶ سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه ها سارق تاکنون به ۱۹ فقره انواع سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند