Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@14:18:45 GMT

جرایم نیروهای مسلح کشور ۱۰ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۸۵۷۱

جرایم نیروهای مسلح کشور ۱۰ درصد کاهش یافت

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین شکرلله بهرامی شامگاه سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: جنبش آگاه سازی در بین نیروهای مسلح نسبت به جرایم به راه افتاده است و سال گذشته با وجود همه تنگناهایی که برای نیروهای مسلح از جمله در مسائل اقتصادی و دوری از خانواده وجود داشت، شاهد کاهش جرایم بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان قضایی نیروهای مسلح در کاهش پرونده‌های قضایی پیشرو بوده است و آخرین درمان را در برخورد قضایی و حاکمیتی دنبال می کند و برای همین دنبال این هستیم که اگر کسی جرمی مرتکب شد، اصلاح و از نظر فکری و درونی اقناع و به بدنه نیروهای مسلح بازگردد.

 رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور اضافه کرد: کار در سازمان قضایی نیروهای مسلح از جهاتی بسیار سخت‌تر از دادگستری است چون جرایمی که در این سازمان مطرح می‌شود مختص نیروهای مسلح است و ترجیح ما این است که در حوزه پیشگیری وارد شویم چرا که برخورد با نیروهای مسلح که امنیت کشور را برقرار می کنند، نیازمند حساسیت و ظرافت بیشتری است.

 حجت‌الاسلام و المسلمین بهرامی ادامه داد: تا سه سال قبل متصدی امر پیشگیری بودیم و چهار برنامه پنج ساله در این سازمان پیاده و آسیب شناسی و راهکارهای اجرایی و پیش‌بینی‌های لازم انجام گرفت که تا حدودی موفق بود.

وی درباره برنامه جدید گفت: در این برنامه پیشگیری را در متن نیروهای مسلح بردیم تا متصدیان امر پیشگیری خود نیروهای مسلح با همراهی سازمان قضایی نیروهای مسلح باشند که از موفق‌ترین برنامه‌هاست.

وی با بیان اینکه در سازمان قضایی نیروهای مسلح سعی شده تا به مسایل فرهنگی توجه بیشتری شود افزود: برنامه های این سازمان اخلاق محور پیش می رود و در افق ۱۴۰۴ پیش‌بینی شده تا تشکیلات سرآمدی در سطح کشور باشد.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور درباره انتخابات ۲۸ خرداد هم اظهار داشت: در طول تاریخ انقلاب در هیچ انتخاباتی شاهد این حجم سنگین از هجمه برای عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رای نبودیم و از سویی برخی اظهارات نسنجیده به این هجمه ها دامن می زد که با توکل بخدا و با تلاش نیروهای مسلح، این انتخابات در امنیت کامل برگزار شد.

انتخابات محک دستگاه قضا در بین مردم

نماینده ولی فقیه در کردستان هم در این نشست با بیان اینکه قوه قضاییه در طول عمر انقلاب در بوته انتخاب مردم قرار نگرفته بود، گفت: در انتخابات ۲۸ خرداد امسال این مساله مهم انجام و رییس قوه قضاییه به عنوان رییس جمهور  انتخاب شد که در نوع خود بی سابقه است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی افزود: ظرافت این انتخابات به واسطه همین انتخاب بود چرا که بخاطر حساسیت‌هایی که در مباحث قضایی وجود دارد، این درجه از مقبولیت رییس دستگاه قضا در میان مردم تاکنون وجود نداشت.

وی به لزوم حرکت جهادی مدنظر رهبر معظم انقلاب در دستگاه قضا اشاره کرد و افزود: این دستگاه باید جدی، پرتلاش، پرانگیزه و شبانه روزی باشد که هرکس این موارد مهمرا سرلوحه کار خود قرار دهد در هر جایگاهی موفق خواهد بود.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور برای تودیع و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کردستان به این استان سفر کرده است،این مراسم فردا برگزار می شود.

برچسب‌ها کردستان سازمان قضایی نیروهای مسلح سنندج قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سازمان قضایی نیروهای مسلح سنندج کردستان سازمان قضایی نیروهای مسلح سنندج قوه قضاییه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح نیروهای مسلح کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن

گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن و مواضع اصیل و انسان‌دوستانه آنها در خصوص مسئله فلسطین تقدیر کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ،گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای  اعلام کردند: از ملت برادر، یمن و مواضع رهبری جنبش انصارالله و نیروهای مسلح یمن تقدیر می‌کنیم.

یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر دادهشدار یمن درباره پیامدهای آتش‌افروزی آمریکا

در این بیانیه آمده است با افتخار، راهپیمایی‌های بزرگ ملت یمن را که بیانگر اصیل و شجاع بودن آنها و تاکید بر اینکه مسئله فلسطین مسئله مرکزی امت اسلام است، دنبال می‌کنیم.

این بیانیه افزود اعلام مرحله جدید عملیات نیروهای مسلح یمن و تاکید بر قطع خطوط کمک رسانی به رژیم صهیونیستی، عملی کردن این مواضع است.

گروه‌های مقاومت فلسطین خاطر نشان کردند به تمام طیف‌های ملت یمن و گروه‌های مختلف آن و نیز به سید عبدالملک الحوثی و جنبش انصارالله درود می‌فرستیم.

در این بیانیه  آمده است از امت اسلام و ملت‌های عربی درخواست می‌کنیم از مواضع یمن که مواضع عملی و پیشرو در رویارویی با دشمنان و تهدیدهای اشغالگران مبنی بر حمله زمینی به رفح به شمار می‌رود، حمایت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • رشته‌های پزشکی براساس نیاز کشور و تعداد داوطلبین ساماندهی می‌شود
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • ۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن