Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا جواد نکونام سه شنبه در یک برنامه رادیویی در خصوص بازی تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: تیم مس با ۶ روز استراحت مقابل ما بازی می کند، در حالی که شرایط برای ما به این صورت نیست و باید یک بازی نابرابر داشته باشیم.

وی در مورد بازی هفته گذشته تیمش در مقابل سپاهان افزود: سپاهان تیم خوب و پرمهره‌ای است و ما می دانستیم بازی سنگینی با آنها داریم به همین دلیل نقاط قوت و ضعف این تیم را کنترل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون در خانه بازی می کردیم به دنبال سه امتیاز بودیم و اگر کمی دقت بیشتری داشتیم، پیروز میدان می شدیم.

سرمربی فولاد با بیان اینکه تیمش مهاجم ندارد گفت: اگرچه داور در بازی با سپاهان قضاوت خوبی داشت اما روی یک صحنه به اشتباه به ساسان انصاری بازیکن ما کارت زرد نشان داد و ما در بازی با مس این بازیکن را از دست دادیم از طرفی شیمبا را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

وی با بیان اینکه در این مقطع حساس لیگ، هر کارت زرد و قرمز خیلی تاثیر دارد افزود: ما علاوه بر داشتن بازیکن کرونایی، چندین مصدوم داریم و برای بازی با مس رفسنجان دستمان روی نیمکت بسته است اگرچه یکسری از بازیکنان قطعا به این دیدار می‌رسند.

نکونام گفت: پنجره ما به خاطر یک بازیکن بسته شد و به جای تنبیه بازیکن، شدیدترین مجازات را برای باشگاهی که نماینده ایران در آسیا بود، در نظر گرفتند. از طرفی برنامه ریزی لیگ به صورتی است که تیم ما هر چهار روز یک بار بازی می کند زیرا نه زور، دارد و نه هوادارانش اعتراض و تجمع می‌کنند.

وی با بیان اینکه به عنوان سرمربی فولاد وظیفه دارم از حق فولاد و استان خوزستان دفاع کنم افزود: از مردم و هواداران تیمم برای این برنامه‌ریزی عذرخواهی می کنم. آنها به گونه ای برنامه‌ریزی کرده اند که تیم فولاد ۲ بازی متوالی در خانه انجام ندهد و نتواند نتیجه لازم را کسب کند.

سرمربی فولاد با بیان اینکه شرایط‌مان خیلی سخت است گفت: سازمان لیگ، قبل از  پلی آف آسیا یک بازی ما را لغو کرد که همان موقع از آنها تشکر کردم که نگاه ملی داشتند اما در ادامه برنامه‌ریزی مسابقات به ضرر ما بود.

وی در خصوص رقابت های لیگ ملت های اروپا افزود: فوتبال قابل پیش بینی نیست اما امیدوارم ایتالیا یا اسپانیا قهرمان مسابقات شوند. باتوجه به ساعت تمرینی‌ که داریم، این مسابقات را کمتر دیدم اما از برد دیشب اسپانیا مقابل کرواسی خیلی خوشحال شدم چون عرق خاصی به اسپانیا دارم.

تیم فوتبال فولاد خوزستان با تساوی در دیدار خانگی برابر سپاهان، یک رتبه در جدول بالا رفت و پنجم شد. فولادی ها تاکنون در ۲۲ دیدار متوالی در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز شکستی متحمل نشده اند.

برچسب‌ها فولاد خوزستان خوزستان اهواز جواد نکونام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان خوزستان اهواز فولاد خوزستان خوزستان اهواز جواد نکونام برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۸۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی

به گزارش “ورزش سه”، کریستوفر کنت، دروازه‌بان اتریشی فولاد، که اکنون چند فصلی است در فوتبال ایران کار را دنبال می‌کند، با حضور در بیمارستان درمانی مربوط به کودکان سرطانی در اهواز، در کنار آنها قرار گرفت و به آنها کمک کرد.

گلر اتریشی فولاد که تجربه بازی در سپاهان را نیز در کارنامه دارد، به‌همراه خانواده‌اش در این اقدام خیرخواهانه شرکت کرد و با خرید برخی اقلام و اسباب‌بازی و… سعی در خوشحال کردن این کودکان داشت تا لحظات خوبی را برای آنها شکل دهد.

او با انتشار تصاویر مربوط به این اقدام، از دیگر هموطنان و خصوصا اهوازی‌ها خواستار توجه و کمک بیشتر به این کودکان شد.

دیگر خبرها

  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال