Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@13:30:48 GMT

هوملس و مولر؛گروه نجات انگلیس نه آلمان(عکس)

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۸۶۶۱

یک موقعیت طلایی از دست رفته و آشفتگی روی دو گل حریف  حاصل نهایی کار دو ستاره باتجربه آلمان در ومبلی بود. 

به گزارش ورزش سه، یواخیم لو سرمربی آلمان  برای کسب نتیجه در این تورنمنت، از حرف‌های گذشته خود صرف نظر کرد و تیمی که بعد از جام جهانی روسیه به سمت پوست اندازی و تغییر نسل رفته بود بار دیگر ستاره‌های سابقش را برگرداند تا شاید گروه نجات آلمان‌ها باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


ماجرا از جایی شروع شد که متس هوملز و توماس مولر به تیم ملی برگردانده شدند. چند ماه قبل بیلد در گزارشی نوشته بود که کروس که تاثیر زیادی روی نظرات فنی سرمربی مانشافت دارد اخیرا نظر خود را درباره توماس مولر و متس هوملس تغییر داده و خواهان بازگشت آنها به تیم ملی آلمان شده است. بیلد اشاره کرده بود که اگر چه مانوئل نویر کاپیتان آلمان است، اما این تونی کروس است که لو در مسائل تاکتیکی و تصمیم گیری در مورد بازیکنان با او مشورت می‌کند. 

 

 

 

 

اما در یوروی 2021 ، پروژه فرشته نجات ، باعث حذف آلمان از تورنمنت شد. روی صحنه گل اول انگلیس و حتا گل دوم انگلیس توسط کین کوتاهی مدافعان وسط آلمان کاملا به چشم آمد و البته در این زمینه تقصیر گل‌های خورده آلمان بین گینتر و هوملس تقسیم می‌شود. اما مهمرین موقعیت آلمان بلافاصله بعد از گل اول انگلیس بود جایی که توماس مولر بهترین موقعیت آلمان را در شرایط تک به تک و در حالی که مدافعان انگلیس به او نزدیک می‌شدند توپ را به اوت زد تا اوهم مانند دو ستاره با تجربه مانشافت،کروس و هوملس پایان تلخی با یورو داشته باشند.

 

 

البته با حضور هانسی فلیک تیم ملی فوتبال آلمان قاعدتا به سمت ایجاد یک شرایط تازه خواهد رفت اما شاید نظر این مربی سابق و آینده تیم ملی آلمان به استفاده از هرسه تفنگدار با تجربه اش باشد.

 

 

 

 

 

 

تیم ملی آلمان توماس مولر متس هوملس یورو 2020 بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آلمان توماس مولر متس هوملس یورو 2020 بروسیا دورتموند توماس مولر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد

مدافع باتجربه بوروسیا دورتموند از پیروزی برابر پاری سن ژرمن بسیار خوشحال است با این حال تاکید کرد که شرایط برای صعود به فینال سخت است.

به گزارش ایسنا، بوروسیا دورتموند در دیدار رفت برابر پاری سن ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک گل به پیروزی دست پیدا کرد تا امیدوار به صعود به فینال ومبلی باشد.

به نوشته کیکر، متس هوملس بعد از بازی گفت: بازی سختی بود اما رقابت با حریفان با حضور این هواداران همواره لذت بخش و زیبا است. بازیکنان دورتموند برای پیروزی در این بازی ۱۰۰ درصد توان خود را گذاشتند و به همین خاطر بسیار خوشحالیم. من هم در کنار دیگر بازیکنان شب خوبی را تجربه کردم.

او ادامه داد: به نظرم این بهترین بازی ما نبود با این حال توانستیم به پیروزی برسیم. این بسیار امیدوارکننده است که حتی در شبی که بهترین بازی خود را به نمایش نمی‌گذاریم موفق به کسب پیروزی می شویم؛ آن هم برابر تیمی که بسیار باکیفیت و خوب است.

بوروسیا دورتموند در یازده بازی اخیر خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا متحمل شکست نشده است.

هوملس درباره این رکورد خاص گفت: می دانیم که در اینجا شکست دادن ما بسیار سخت است. وقتی در این ورزشگاه به میدان می روی به خوبی متوجه چنین چیزی می شوی. بازی رفت به پایان رسید و اکنون یک رویارویی بزرگ و سخت دیگر باقی مانده است.

مدافع دورتموند در پایان گفت: ۹۰ دقیقه دیگر تا فینال باقی مانده است. ما به دنبال صعود به ومبلی هستیم. برای رسیدن به فینال با قلب خود بازی خواهیم کرد. در آستانه رسیدن به خط پایان هستیم و باید تلاش زیادی از خود نشان داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • متس هوملس: با عملکرد خوب‌مان در لیگ قهرمانان اروپا، فصل ضعیف در بوندسلیگا را جبران کردیم
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • توماس مولر: در مقابل رئال مادرید در هر دقیقه از بازی باید حواستان جمع باشد (زیرنویس فارسی)
  • اولین هت تریک توماس مولر برای بایرن مونیخ (1 می، 2010) / فیلم
  • استقرار هزاران نیروی پلیس در برلین
  • شوخی توماس مولر با شوامنی؛ می‌خوای تاکتیک‌های بایرن مونیخ رو بفهمی؟ / عکس
  • اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره توافق آتش بس در غزه
  • رئال تهدید شد: جهنم سرخ منتظرتان است!‏