Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:52:37 GMT

ساوت گیت: تغییرات جواب نمی داد بیچاره بودیم!

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۸۶۸۶

ساوت گیت: تغییرات جواب نمی داد بیچاره بودیم!

گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس مدعی شد هر چقدر از بازیکنان تیمش تعریف کند کافی نیست.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس امشب دست به کار بزرگی زده و در لندن و با درخشش در 20 دقیقه پایانی موفق شد تیم ملی آلمان را با دو گل مغلوب کرده و راهی دور بعد رقابت های یورو 2020 شود. گرت ساوت گیت در پایان این دیدار از عملکرد بازیکنان انگلیس تمجید کرده و در مورد تاکتیک متفاوت انگلیس در دیدار مقابل آلمان صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گرت ساوت گیت گفت: عماکرد فوق العاده ای در این دیدار به نمایش گذاشتیم و شایسته پیروزی بر حریف بودیم. بعد از ظهر درخشانی را سپری کردیم. می خواستیم لذتی بزرگ را برای مردم انگلیس به ارمغان بیاوریم و امروز هم بازیکنان و هم هواداران حاضر در استادیوم بی نظیر بوده و عملکرد درخشانی داشتند. اگرچه فقط 40 هزار هوادار در استادیوم حضور داشتند، اما فضا مثل گذشته فوق العاده بود.

 

 

ما سیستم را تغییر داده و بازیکنانی متفاوت را برای این دیدار انتخاب کردیم، اما اگر این تغییرات جواب نمی داد بیچاره می شدیم. کل تیم فوق العاده دفاع کرد. این عملکرد بسیار خوبی از سوی بازیکنان انگلیس بود و من هر چقدر از آنها تعریف بکنم کافی نیست.

 

ما مجبور بودیم سبک مورد نظر خود برای مسابقه امروز را به روشی که اعتقاد داشتیم پیش ببریم. ما می خواستیم قدرت تهاجمی خود را در سراسر زمین برابر آلمان پیاده کنیم. احساس کردیم استفاده از بازیکنان سریع در ترکیب اصلی و پشت سر هری کین می تواند برای حریف مشکل ایجاد بکند. من احساس کردم بوکایو ساکا و رحیم استرلینگ می توانند شرایط را برای مدافعان تیم ملی آلمان دشوار بسازند.

 

بسیار خوشحال هستیم، زیرا می دانیم که به میلیون ها مردم انگلیس شادی بزرگی هدیه دادیم و این برای همه ما دستاورد خاصی محسوب می شود. البته می دانیم که اگر در بازی بعدی در روز شنبه به برتری نرسیم این پیروزی هیچ اهمیتی ندارد. آلمان بازیکنان بسیار خوب و باتجربه ای در ترکیب خود در اختیار دارد، اما بازیکنان انگلیس تا پایان مسابقه به خوبی دفاع کردند."

تیم ملی انگلیس گرت ساوت گیت (سرمربی) یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس گرت ساوت گیت سرمربی یورو 2020 گرت ساوت گیت تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)

به گزارش ورزش سه، آخرین تمرین نساجی مازندران پیش از دیدار مقابل ذوب آهن برگزار شد و بازیکنان این تیم زیر نظر کادرفنی برنامه‌های تاکتیکی را مرور کردند.

نساجی در هفته بیست و چهارم سه امتیاز مهم خانگی مقابل تراکتور به دست آورد و رقابت در قعر جدول را اوج حساسیت رساند و فردا باید در دیدار سرنوشت سازی دیگر مقابل ذوب آهن به میدان برود.

پیش از شروع تمرین بازیکنان نساجی دور زمین را دویدند و در ادامه کار با توپ را در برنامه‌های خود قرار دادند.

کادرفنی نساجی در گوشه‌هایی از زمین بازیکنان این تیم را زیر نظر گرفتند تا تاکتیک‌هایی که در بازی با ذوب آهن مدنظر دارند با دقت زیادی در تمرین اجرا کنند.

در ادامه تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده خواهید کرد:

دیگر خبرها

  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!