Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان مطرح کرد: من رسالت آینده اصلاحات را در سازماندهی این جبهه می بینم ما باید در تمامی استان ها به صورت شاخه ای با احزاب کار کنیم و به صورت نهاد اجماع ساز به فکر پارلمان جبهه اصلاحات باشیم این ضعف ما در این دوره بود که فقدان سازمانی یا ضعیف شدن سازمانی داشتیم

«اسماعیل گرامی مقدم»، عضو نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در رابطه با سرنوشت نهاد اجماع ساز در چهار سال آتی با توجه به دولتی که در مردادماه بر سر کار خواهد آمد، اظهار کرد: از این پس جلسات جبهه اصلاحات بیشتر به بحث و بررسی پیرامون انتخاباتی که انجام شد و آسیب شناسی و توجه به نقاط قوت و ضعف آن و تحلیل های اعضا می گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلاحات حتما در مورد ادامه کار خود بحث خواهد کرد و ضرورت این مساله را که آیا این جبهه ماندگار باشد یا نه، مورد توجه قرار خواهد داد.

او افزود: روشن است که جبهه اصلاحات برای جلوگیری از تفرقه و چند صدایی نیاز به تشکل واحدی دارد و نه تنها در جبهه اصلاحات بلکه در اصولگرایی نیز وضعیت به همین شکل است و نمی شود هر جریانی سی حزب باشند و نهادی نباشد که آنها را به جمع بندی برساند بنابراین تعداد زیادی از احزاب ما کارکرد ندارند و ناگزیر هستیم، برای رسیدن به نهادهای قوی مدنی حتما از جبهه استفاده کنیم تا همه افکار را جمع کند.

گرامی مقدم تاکید کرد: این مساله باید در خود جبهه اصلاحات مورد بررسی قرار بگیرد اگر ضرورتی داشت ادامه پیدا می کند و اگر ضرورتی نداشت احزاب به صورت انفرادی به کار خود ادامه خواهند داد.

او خاطرنشان کرد: روشن است که جبهه در فرایند انتخابات و رد صلاحیت ها چه آسیب هایی دید و چه کارهایی می توانست انجام دهد که انجام نداد و مسائل موجود و آینده اصلاحات در این جلسات، بحث می شود.

این عضو جبهه اصلاحات با بیان اینکه اتفاقات اخیر در جریان اصلاحات دلیل بر کم کاری بزرگان اصلاح طلب نیست، اذعان کرد: بزرگان و سران اصلاحات یک شبه به وجود نیامده اند که یک شبه هم بروند عالم سیاست بازنشستگی ندارد و فرد تا آخر عمر با سیاست است و با سیاست هم از این دنیا می رود. جایگاه این افراد ثابت نیست و یاران آنها در دوره هایی تغییر کرده اند. ما نمی‌توانیم اینطور ارزیابی کنیم که این ها پایگاه خود را در این انتخابات از دست داده اند. مردم خسته بودند و در انتخابات حضور پیدا نکردند درحالیکه اگر حضور پیدا می کردند و به رقیب رای می دادند ترکیب نتیجه عوض می شد وقتی ۴۸ درصد از مردم حضور پیدا کرده اند ما نمی توانیم ارزیابی دقیقی داشته باشیم.

گرامی مقدم افزود: مردم در دوره ای این جریان و در دوره بعدی جریان دیگری را انتخاب می کنند با این مسائل نمی توانیم بگوییم مردم از چهره ها فاصله گرفته اند یا آنها کارکرد ندارند. مگر اینکه به طور طبیعی جایگزین این افراد پیدا شوند و جوانترها بیایند و جای آنها را بگیرند. به عقیده من همه چهره ها سرمایه های کشور هستند.

او در پایان رسالت نهاد اجماع ساز را طی سال های پیش رو ساماندهی اصلاح طلبان مطرح کرد و گفت: من رسالت آینده اصلاحات را در سازماندهی این جبهه می بینم. ما باید در همه استان ها به صورت شاخه ای با احزاب کار کنیم و به صورت نهاد اجماع ساز به فکر پارلمان جبهه اصلاحات باشیم این ضعف ما در این دوره بود که فقدان سازمانی یا ضعیف شدن سازمانی، داشتیم که دلایل مختلفی داشت. جبهه اصلاحات باید مواضعی روشن و شفاف داشته باشد و مردم متوجه باشند که جبهه اصلاحات خواست و مطالبه مردم را پیگیری می کند و در این راستا حرکت می کند. اصلاح طلبان باید از لاک صرف قرار گرفتن در قدرت خارج شوند و در سمت مردم قرار بگیرند و شجاعانه و دلسوزانه مطالبات مردم را در جهت منافع کشور پیگیری کنند. 7

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات بازنشستگی انتخابات سرمایه اصلاح طلبان اصلاح طلبان انتخابات اسماعیل گرامی مقدم انتخابات 1400 نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان جبهه اصلاحات نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلایی امروز دوشنبه در اختتامیه جشنواره در مسیر انتخاب گیلان اظهار کرد: نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در شورانگیزی انتخابات اخیر مجلس و خبرگان رهبری بسیار اثرگذار و ستودنی است.

وی به تبیین نقش محوری رسانه در ابعاد مختلف پرداخت و بیان کرد: رسانه نقش روشنگری و جهت دهی افکار عمومی را بر عهده دارد و این مهم در دنیا به وضوح روشن است.

جلایی با استناد از آیات گوهربار قرآن کریم، نقش رسانه ها را مثبت و سازنده ارزیابی کرد و گفت: حکمت و موعظه حسنه دو محور فعالیت رسانه ها به شمار می روند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در دانشگاه‌های ایالات متحده و خیابان‌های انگلیس افزود: بازتاب رسانه ای این اتفاقات نشان دهنده قدرت و نفوذ نرم رسانه ها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه خرداندیشی در کنار حکمت اهمیت دارد، گفت: رسانه‌ها در جنگ غزه و فلسطین با موعظه حسنه موجب شکل گیری عواطف انسانی شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر لزوم توجه به رسانه ها گفت: توجه به اصحاب رسانه و رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد.

کد خبر 6092439

دیگر خبرها

  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • مشق نوشتن دانش‌آموزان چینی زیر سرم/ شکست اصلاحات آموزشی چین برای تکالیف منزل (فیلم)
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!