Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@23:40:02 GMT

برای جنگیدن به توکیو می‌روم نه سفر!

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۹۸۱۹

برای جنگیدن به توکیو می‌روم نه سفر!

بوکسور المپیکی ایران گفت: نمی‌خواهم فقط مسافر المپیک توکیو باشم بلکه برای جنگیدن و کسب مدال به توکیو خواهم رفت.

به گزارش برنا، شاهین موسوی، بوکسور المپیکی با تاکید بر اینکه در المپیک حریف ضعیف وجود ندارد، گفت: برترین های هر رشته ورزشی به المپیک راه پیدا می کنند به همین جهت حریف ضعیف معنا ندارد. با اکثر حریفان آسیایی خود تجربه رقابت دارم و می دانم که بوکسورهای آسیایی رقیبان سرسختی محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: البته اروپا نیز بوکسورهای خوبی دارد و به طور کلی مبارزات سختی پیش رو داریم اما قدرت حریفان بی اهمیت است و مهم این است که ما بهترین عملکرد خود را داشته باشیم.  برای حضور در المپیک توکیو چندین سال زحمت کشیدم و برای جنگیدن می روم نه سفر! نمی خواهم فقط مسافر توکیو باشم و می خواهم با مدال به کشور بازگردم.

موسوی درباره حمایت های کمیته ملی المپیک گفت: خدا را شکر می کنم که کمیته ملی المپیک حقوق ها را به موقع پرداخت کرد. کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با توجه به حجم بالای وظایف و کارهایشان حمایت خوبی داشتند و به نفع ورزشکاران عمل کردند اما از هیئت تهران توقع بیشتری داشتیم که متاسفانه آنطور که باید نبود.

بوکسور المپیکی کشورمان درخصوص شعار کاروان ایران در المپیک (همه برای ایران) گفت: با شنیدن شعار کاروان احساساتی شدم و عرق ملی ام به جوش آمد، همه ما فقط با یک هدف مشترک آن هم برای بالا بردن پرچم ایران به توکیو می رویم و خودمان در درجه دوم قرار داریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک رقابت شکر حقوق وزارت ورزش ایران بوکس شاهین موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی به دلیل اشتباهات در جریان قضاوت در رقابت های کسب سهمیه المپیک، از سوی اتحادیه جهانی تعلیق شده است.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی ایران و عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی را از المپیک‌ پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور به دلیل قضاوت اشتباه در جریان مبارزه کشتی گیران چین و قزاقستان در وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا که با اعتراض شدید قزاق ها نسبت به عملکرد مصلایی پور همراه بوده است،‌ از سوی اتحادیه جهانی کشتی تعلیق شد.

اتحادیه جهانی کشتی به دلیل اثبات اشتباهات مصلایی‌پور، ضمن‌تعلیق این داور،‌ او را از المپیک پاریس کنار گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی