Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان از رایزنی نهایی برای پرداخت مالیات و ارزش افزوده شرکت های بزرگ و صنایع فعال هرمزگان در استان و پرداخت سهم شهرستان پارسیان از محل عوارض آلایندگی عسلویه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، دکتر فریدون همتی پس از نشست با امیدعلی پارسا رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از طی مراحل نهایی و روند مطلوب عملیاتی شدن پرداخت مالیات و ارزش افزوده شرکت ها و صنایع بزرگ هرمزگان در استان خبر داد و اظهار داشت : با توجه به پیگیری های انجام شده، تمام شرکت ها به ویژه صنایع بزرگ، مالیات خود را در هرمزگان پرداخت خواهند کرد که این امر می تواند در افزایش درآمدهای استان و توسعه زیرساخت های مختلف اثربخش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی اداره کل امور مالیاتی استان را ملزم به نظارت‌ بر امور این شرکت‌ها کرد و افزود : برای افزایش درآمد استان ، شرکت هایی که در استان فعالیت می کنند باید مالیات و مالیات بر ارزش افزوده خود را در داخل استان واریز کنند.   استاندار هرمزگان با تاکید بر پیگیری جدی این مطالبه‌ عمومی، از اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان نیز خواست شرکت های مذکور را موظف به ارائه گزارش پرداخت مالیات و مالیات بر ارزش افزوده در استان کند.   دکتر همتی همچنین از پیگیری پرداخت بخشی از سهم عوارض آلایندگی عسلویه به شهرستان پارسیان در نشست با رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور خبر داد و گفت : این موضوع و مطالبه مهم نیز مورد موافقت قرار گرفت و طی هفته آینده تعیین تکلیف نهایی می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مالیات فعال عوارض ارزش افزوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است

ایسنا/لرستان رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: ارزش افزوده‌ای که به شهرداری‌های لرستان داده می‌شود در مقایسه با کلان‌شهرهای دیگر ناچیز است.

حجت‌الله احمدی پور هشتم اردیبهشت در همایش شهرداران و شوراهای اسلامی شهر که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: برای داشتن شهری زیبا همکاری و همدلی نیاز است.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر بین مردم هستند و مشکلات را می‌بینند، بیان کرد: این در حالیست که دستگاه‌های خدماتی مانند آب، برق، گاز و مخابرات با شورای شهر همکاری ندارند.

احمدی‌پور گفت: ارزش افزوده‌ای که به شهرداری‌های لرستان داده می‌شود در مقایسه با کلان‌شهرهایی نظیر استان مرکزی  ناچیز است و نیاز است این قانون بازنگری شود و ارزش افزوده به سرانه جمعیت تعلق گیرد.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد اظهار کرد: برنامه داریم برای روان‌سازی ترافیک چندین پل در شهر ایجاد شود.

وی تصریح کرد: قبلا حقوق پرسنل فضای سبز و تنظیف شهرداری خرم‌آباد با تاخیر پرداخت می‌شد و در حال حاضر پرداخت حقوق آنان به روز شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • نقدینگی بزرگ‌ترین چالش صنعت دارو/ بانک‌ها وام نمی‌دهند
  • افزایش ۲۷درصدی خرید مرغ مازاد مرغداران/ کریدورهای صادراتی فعال شود
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر