Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ناصر رضایی روز چهارشنبه در نشست مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: با توجه فعالیت‌های پیشگیرانه و اقدامات پلیسی و قضایی روند مصرف مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد متوقف و سیر نزولی گرفته است.

وی افزود: این وضعیت در نتیجه اجرای ۶۴ طرح و ویژه برنامه فرهنگی مقابله‌ای و پیشگیرانه مشترک بین پلیس، دستگاه قضایی و دستگاه‌های متولی عضو شورای هماهنگی مبارزه با مصرف مواد مخدر حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اجرای طرح یاریگران زندگی در ۷۵۰ مدرسه ساماندهی معتادان متجاهر و توسعه مراکز مشاوره‌ای بازتوانی و ترک اعتیاد از جمله این برنامه‌ها است.

 فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت:امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال برخوردهای مقابله‌ای با سوداگران مرگ  بی اش ۳۳ درصد افزایش داشته است.

سردار کیقباد مصطفایی افزود: در یک سال اخیر در این رابطه حدود سه و نیم تن مواد مخدر کشف و ۸۸۹ توزیع کننده دستگیر و ۸۲ دستگاه حامل مواد افیونی در  کهگیلویه و بویراحمد توقیف شده است.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر حمل و قاچاق مواد مخدر قرار دارد و این موضوع به معضلی برای این استان تبدیل شده است.

احد جمالی افزود: نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با وجود کمبودها و تجهیزات، اما در زمینه مقابله با توزیع مواد مخدر در کشور پیشگام است که تقدیم ۳۰ شهید و جانباز گواه این ادعا است.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد هم به تلاش‌های و عملکرد شورای مبارزه با مواد مخدر را به نسبت شرایط و کاستی‌های موجود، مطلوب و در خور تقدیر دانست.

سید علی ملک حسینی بیان کرد: افزایش برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی و توسعه مراکز درمانی و مشاوره‌ای ترک اعتیاد در کناره برنامه‌های مقابله‌ای در استان ضروری است.

در این این نشست از خانواده شهدای نیروی انتظامی و ایثارگران پلیس که در جریان مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسیده و جانباز شده بودند تجلیل شد.


 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد مواد مخدر یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد مواد مخدر یاسوج کهگیلویه و بویراحمد مواد مخدر یاسوج کهگیلویه و بویراحمد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم همخوانی میزان کشفیات با ارزش بازار قاچاق پوشاک

عضو هیئت رئیسه اتحادیه تولید و صادرکنندگان پوشاک ضمن اشاره با ادامه برخورد با فروشگاه‌های عرضه کننده کالای قاچاق، گفت: متاسفانه میزان کشفیات کالا‌های قاچاق عدد به هیچ وجه با واقعیت بازار قاچاق پوشاک همخوانی ندارد.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «مجید افتخاری» عضو هیئت رئیسه اتحادیه تولید و صادرکنندگان پوشاک در گفتگو با بازارنیوز پیرامون تداوم روند مقابله دستگاه‌های نظارتی با فروشگاه‌های عرضه کننده کالای قاچاق اظهار کرد: این امر همچون ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۲ کماکان ادامه دارد. تاکنون مواردی مشاهده شده که بیان‌گر تداوم برخورد‌ها و همچنین عدم توقف آن‌ها در سطح بازار است.


این عضو هیئت رئیسه اتحادیه تولید و صادرکنندگان پوشاک تاکید کرد: در حال حاضر نکته قابل تاملی که درباره این موضوع وجود دارد آن است که میزان ارزش و یا حجم کشفیات پوشاک قاچاق هیچ ربطی با ارزش و یا حجم واقعی بازار قاچاق این کالا ندارد. به بیان ساده‌تر، عددی که ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره مقدار کشفیات در اسفند سال ۱۴۰۲ اعلام کرده شاید معادل فروش یک یا دو فروشگاه عرضه کننده کالای قاچاق باشد.


وی تاکید کرد: این عدد به هیچ وجه با واقعیت بازار قاچاق پوشاک همخوانی ندارد. در آن برهه زمانی سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد که نزدیک به ۲۵۰ میلیارد تومان ارزش پوشاک قاچاقی بوده که از محل برخورد با چند فروشگاه کشف شده است. این عدد فقط میزان فروش یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه کنندگان این نوع کالا است.


افتخاری تصریح کرد: در طول سال‌های اخیر به دلیل عدم مقابله دستگاه‌های نظارتی با قاچاق، این معضل از گستردگی بالایی برخوردار شده است؛ لذا، برخورد با این موضوع در زمان حال یک مسئله راحتی نخواهد بود.


وی در پایان اتخاذ یک راهبرد صحیح و در عین حال جامعه را به عنوان راه موثر برای مقابله جدی با کالای قاچاق عنوان کرد و درباره آن توضیح داد: امروزه مهمترین عامل در جلوگیری از پدیده مقابله با توسعه آن در سطح بازار است. در حال حاضر عرضه پوشاک قاچاق در سطح بازار از اشکال و روش‌های مختلفی برخوردار شده است.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: پوشاک قاچاق ، کالای قاچاق ، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، مجید افتخاری ، واحد صنفی ، اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000TAD

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • عدم همخوانی میزان کشفیات با ارزش بازار قاچاق پوشاک
  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • صادرات بیش از ۳۳۲ هزار تن کالای غیرنفتی از کهگیلویه و بویراحمد طی یک‌ماه