Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم‌خانگی تهران گفت: لوازم کوچک خانگی افزایش قیمت داشته و ۴ الی ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته حداقل افزایش قیمت داشته است. اکبر پازوکی در گفت‌وگو با میزان، درباره وضعیت تولیدو عرضه  لوازم‌خانگی و قیمت این کالا گفت: لوازم کوچک خانگی افزایش قیمت داشته است و ۴ الی ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته حداقل افزایش قیمت داشته‌ایم، ولی در خصوص لوازم بزرگ خانگی افزایش قیمت صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم‌خانگی تهران بیان کرد: بازار لوازم‌خانگی اشباع‌شده و راکد است و کالا به‌اندازه کافی در بازار وجود دارد.   وی افزود: مشکل اصلی در تولید لوازم‌خانگی مواد اولیه است متأسفانه مواد اولیه در بورس باقیمت کاذب به‌دست تولیدکننده می‌رسد و قیمت نهایی تمام‌شده برای توزیع‌کنندگان و تولیدکننده نیز بالا است و چون مردم قدرت خرید ندارند بازار راکد شده است.   پازوکی اظهار کرد: مردم به‌جای اینکه کالای جدید خرید کنند به تعمیر کالاهای خود می‌پردازند، قبلاً وقتی موتور ماشین لباسشویی خراب می‌شد به‌جای هزینه کردن برای درست شدن کالا یک کالای جدید جایگزین می‌کردند، ولی در حال حاضر هزینه برای درست کردن کالای خراب‌شده به‌صرفه‌تر از این است که کالای جدید خریداری کنند و به نسبت قیمت کالایی که بالا رفته است حقوق کارمندان خیلی کم است.   رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم‌خانگی تهران گفت: بالا بودن قیمت تمام‌شده کالا باوجوداینکه تولید مواد اولیه کشور خودمان است یک معضل بزرگ است و امیدواریم در دولت آقای رئیسی که در حال بررسی هستند این مشکل حل و قیمت تمام‌شده برای مشتری و توزیع‌کنندگان به میزانی تعیین شود که مردم قدرت خرید کالا را داشته باشند.
وی در خصوص خبر ترخیص بزرگ کالای لوازم‌خانگی آلمانی در گمرک گفت: درباره واردات، صادرات و قیمت‌گذاری به علت اینکه اتحادیه توزیع‌کنندگان هستیم اظهارنظر نمی‌کنم، ولی این خبر را نیز بنده شنیده‌ام از آقای غزنوی پرس‌وجو کردم و ایشان گفتند که گمرک اعلام کرده و زمانی که با مدیر گمرک صحبت کردند در پاسخ گفتند بله به ما مجوز داده‌اند که این ۴۰۰ عدد کانتینر ترخیص شود. این مسئله را دولت باید پیگیری کند و ما توزیع‌کنندگان حلقه آخر این پروسه هستیم.       بیشتر بخوانید: قاچاق و نبود سیاست ثابت؛ معضل بازار لوازم‌خانگی/ محصولات جدید در انتظار قیمت‌گذاری

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی لوازم خانگی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی لوازم خانگی افزایش قیمت داشته توزیع کنندگان خانگی افزایش لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا و سکه امروز 13 اردیبهشت 1403

به گزارش صدای ایران، امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 قیمت طلا به شرح زیر است:

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۲,۳۱۹ (دو هزار و سیصد و نوزده) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۵۵ درصدی داشته است.


آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳,۴۵۲,۲۰۰ (سه میلیون و چهارصد و پنجاه و دو هزار و دویست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۳ درصدی داشته است.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۰.۲۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۴,۹۵۴,۰۰۰ (چهارده میلیون و نهصد و پنجاه و چهار هزار) تومان معامله شد.


قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به ۴۱,۷۰۰,۰۰۰ (چهل و یک میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۷ درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امرو

نیم سکه، امروز به ۲۴,۲۰۰,۰۰۰ (بیست و چهار میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۸۲ درصدی داشته است.

قیمت ربع سکه امروز

همچنین ربع سکه با افزایش ۱.۲۹ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۵,۴۰۰,۰۰۰ (پانزده میلیون و چهارصد هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

همچنین هر سکه گرمی با افزایش ۱.۳۶ درصدی نسبت به روز قبل ، ۷,۳۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و سیصد هزار) تومان معامله شد.

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه امروز 13 اردیبهشت 1403
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان
  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک