Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@20:52:08 GMT

راهزن مسلح جاده ازنا - شازند به هلاکت رسید

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۰۳۴۳

راهزن مسلح جاده ازنا - شازند به هلاکت رسید

فرمانده انتطامی لرستان گفت: یک سارق مسلح محموله‌های جاده ازنا - شازند شامگاه سه‌شنبه پس از تعقیب و گریز با پلیس به هلاکت رسید.

سردار یحیی الهی روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: در پی چندین فقره سرقت مسلحانه طی چند ماه گذشته در جاده ازنا به شازند موضوع به صورت ویژه در دستورکار عوامل انتظامی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ماموران این شهرستان شب گذشته حین گشت زنی در جاده متوجه صدای تیراندازی در محور شدند و در تحقیقات اولیه، مشخص شد یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ فاقد پلاک، دارای سه سرنشین و یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکی رنگ فاقد پلاک دارای ۲ سرنشین با استفاده از سلاح های کلاش و شکاری به سمت یک دستگاه پراید وانت بار تیراندازی، آن را متوقف کرده اند و در حال سرقت و تخلیه بار آن هستند.

وی افزود: ماموران پلیس جهت دستگیری سارقان بلافاصله وارد عمل شده و به آنها دستور ایست دادند که سارقان پس از فرار به سوی ماموران انتظامی نیز آتش گشودند، ماموران پلیس پس از تعقیب و گریز و قانون بکارگیری سلاح، خودروی سارقان را از ناحیه لاستیک مورد اصابت گلوله قرار داده و آن را متوقف کردند.

سردار الهی بیان کرد: در بررسی بیشتر معلوم شد راننده پژو سارقان از ناحیه پهلو مورد اصابت گلوله قرار گرفته است که پس از انتقال به بیمارستان به علت جراحات وارده فوت کرد.

وی ادامه داد: تحقیقات پلیس جهت دستگیری همدستان دیگر این سارق ادامه دارد و پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و سرکشی را به افراد شرور و سارقان مسلح نخواهد داد و به شدت با آنان برخورد خواهد کرد.ایرنا


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ سارق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرهنگ "نجم الدین سهرابی" گفت: در راستای اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • دستگیری سارقان در یزد
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان