Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۴۷۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش دو هزار و ۷۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۶۰۰میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «تپکو»، «خزر» و «سنیر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام تولید تجهیزات سنگین هپکو حدود ۲۰۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «لطیف»، «اتکای» و «خاور» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۴۱۵میلیارد تومان (۸۸درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۶۶۵میلیارد تومان (۳۲درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در هفت نماد و حجم صف‌های فروش در 64 نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف محصولات کاغذی لطیف به ۳۱.۵درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«انبوه سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۳۳۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «ماشین آلات و تجهیزات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۲۲۵میلیارد تومان می‌شود.  همچنین در طرف دیگر معاملات «محصولات کاغذی» با تقاضای ۲۶۰میلیارد تومانی همراه شد.

این جدول حدود ۳۵درصد از دو هزار و ۵۴۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۲۱۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۲۰۹درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به سه هزار و ۷۵۵میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

پربیننده ترین واریز سود سهام ۳۵شرکت از طریق سجام انجام شد تحولات سال ٩٩ بورس را دی ٩٨ پیش بینی کرده بودیم / طبیعی بود مردم را به بورس دعوت کنیم ارزش سهام عدالت من (۷ تیرماه) نمای پایانی بورس (۷تیر۱۴۰۰) / شاخص کل با رشد پنج هزار واحدی همراه شد بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس(۷ تیر) / ورود پول حقیقی به شستا و ومدیر

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس

به گزارش خبرگزاری مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز شنبه (۸ اردیبهشت) با رشد ۸۱۸۱ واحدی به ۲,۳۱۲,۵۰۷ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۳۲۶۸.۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۲.۳۵ میلیارد سهم بود که طی ۱۱۲,۷۸۷ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۵,۵۰۷.۶۵۸ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۸۸۶,۳۳۱.۵۵۳ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6089593 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • ارزش بازار آلفابت از ۲ تریلیون دلار گذشت
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • آلفابت به کلوب ۲ تریلیون دلاری‌ها پیوست
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا