Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:57:16 GMT

پشت پرده واکسن فایزر در ایران/واکسن پولی نداریم

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۱۲۱۰

پشت پرده واکسن فایزر در ایران/واکسن پولی نداریم

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رئیسی، در خصوص اینکه گفته می‌شود واکسن فایزر در کشور وجود دارد و عده ای تزریق کرده اند، گفت: شاید واکسن فایزر هم در کشور باشد که قطعاً به صورت قاچاق آمده است.

وی افزود: واکسن فایزر باید در دمای منهای ۷۰ تا ۸۰ درجه سانتیگراد نگهداری شود. شاید شرایط نگهداری آن هم در کشور وجود داشته باشد، اما باید دید چگونه انتقال یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا، زنجیره انتقال واکسن هم مهم است و باید ببینیم چه جوری آمده است.

رئیسی با عنوان این مطلب که اگر دمای نگهداری واکسن فایزر به منهای ۱۰ درجه برسد آن وقت سلامت این واکسن زیر سوال می رود، گفت: آنهایی که این واکسن را زده اند، اشتباه کرده اند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ارتباط با فروش واکسن کرونا در کشور نیز، افزود: تاکنون حتی یک دوز واکسن پولی تزریق نشده است. شاید عده ای رفته اند و پول داده اند که البته اشتباه کرده اند. اما قرار نیست واکسن کرونا در برنامه ملی واکسیناسیون، به فروش برسد.

کد خبر 5247520

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسن کرونا علیرضا رئیسی واکسیناسیون ویروس کرونا واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آمار کرونا سازمان غذا و دارو کووید 19 سرطان واکسیناسیون سعید نمکی سازمان نظام پزشکی علیرضا رئیسی شیوع کرونا دولت سیزدهم رژیم غذایی واکسن فایزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقایقی درباره خوابیدن که شاید نمی‌دانید (فیلم)



منبع:پیج english.reelz

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وضعیت جالب فضانوردان هنگام خوابیدن (فیلم) خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار (فیلم) کارگری که مهارتش خوابیدن در توفان بود ! (فیلم)

دیگر خبرها

  • کشور‌های آفریقایی و خاورمیانه ذخایر طلا را از اقتصاد آمریکا خارج می‌کنند
  • آموزش فر کردن مو با چنگال ؛ روشی فوری برای فر کردن موها | چگونه از موهای فر نگهداری کنیم؟
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • آب‌های نیلگون، روی پرده نقره‌ای
  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • حقایقی درباره خوابیدن که شاید نمی‌دانید (فیلم)
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد