Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از 30 سال از نخستین سفر ناسا به سمت زهره می‌گذرد ولی این سیاره زرد رنگ که 225 میلیون کیلومتری از زمین قرار دارد، نکات بسیار جذابی را در خود جای داده است که شاید کمتر کسی از آن‌ها آگاه باشند. بیش از 30 سال از نخستین سفر ناسا به سمت زهره می‌گذرد ولی این سیاره زرد رنگ که 225 میلیون کیلومتری از زمین قرار دارد، نکات بسیار جذابی را در خود جای داده است که شاید کمتر کسی از آن‌ها آگاه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از‌ gizmodo، در این گزارش تصویری، هفت حقیقت جذاب و بسیار جالب را درباره سیاره زهره برای شما مطرح خواهیم کرد که هر یک از آن‌ها در نوع خود بسیار شگفت آور به نظر می‌رسند.

برای خواندن توضیحات روی گزینه «تصاویر بزرگ» کلیک کنید

مطالب  مشابه:
ثبت تصاویر شگفت انگیز جدید از مریخ توسط مریخ نورد چینی
کهکشان آندرومدا در یک عکس
توافق کشورهای G-7 برای تعریف استانداردهای جهان برای زباله‌های فضایی
احتمال وجود آتش فشان‌های فعال در مریخ قوت گرفت


  تصاوير کوچک تصاوير بزرگ اسلايد تصاوير

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گزارش تصویری ایتنا ناسا فضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است

ایتنا - طی روزهای اخیر به دلیلی نامعلوم اپل آی دی برخی کاربران اپل از کار افتاده و آنها نمی توانند وارد حساب کاربری خود شوند.
به نظر می‌رسد اپل آی‌دی برخی از کاربران شرکت اپل از کار افتاده است. شب گذشته تعدادی از کاربران اپل در فضای آنلاین از اینکه از حساب کاربری اپل آی دی خود در تمام دستگاه هایشان بیرون انداخته شده اند، شکایت داشتند.

به گزارش ایتنا از مهر، هنگامیکه این کاربران سعی می کردند دوباره وارد حساب کاربری خود شوند، متوجه می شدند با وجود وارد کردن اطلاعات درست، حساب آنها قفل شده و آنها مجبور می شدند پسوردهایشان را دوباره بازنشانی کنند.

اپل هنوز درباره این رویداد اظهار نظری نکرده و در صفحه System Status آن نیز اشاره‌ای به مشکلات آن با اپل آی دی یا دیگر سیستم ها در ۲۴ ساعت اخیر نشده است. نشریه ورج پستی در شبکه اجتماعی ماستادون رصد کرده که فردی ادعا کرده بود تیم پشتیبانی اپل به او اعلام کرده گاهی اوقات به طور تصادفی برخی حساب های کاربری از لحاظ امنیتی ارتقا می یابند.

البته هنوز مشخص نیست چه تعداد کاربر اپل با این مشکل روبرو شده اند. هرچند به نظر می رسد این مشکل در جمعه شب به اوج رسیده، اما اخیرا گزارش های پراکنده ای درباره مشکلات مشابه منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • رصد عنکبوت در سیاره سرخ
  • (عکس) عنکبوت‌های درحال حرکت روی سطح مریخ
  • تصاویر عنکبوت‌های درحال حرکت روی سطح مریخ
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • کشف گاز متان در سیاره سرخ
  • تقویم نجوم ۱۴۰۳ (بخش ششم) + دانلود جدول رصد
  • تقویم نجوم 1403 (بخش ششم) + دانلود جدول رصد
  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو