Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الله غلامی سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان دیروز در حاشیه برگزاری ستاد کرونای استان اصفهان با اشاره به ارائه گزارش آخرین وضعیت کرونا در شهرستان‌های استان گفت: وضعیت استان تا هفته قبل متعادل و بین زرد و نارنجی بود، اما اکنون پنج شهرستان ما که در وضعیت زرد قرار داشت نارنجی شده و تعداد کل شهرستان‌های زرد استان به ۹ شهرستان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اوافزود: در حال حاضر ۱۵ شهرستان استان وضعیت نارنجی دارند که باید رعایت دقیق دستور العمل‌ها در دستور کار قرار بگیرد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای اصفهان با هشدار در باره تغییر رنگ  شهرستان‌ها به وضعیت قرمز تصریح کرد: با توجه به گرمی هوا و ضرورت چرخش هوا، باز بودن در و پنجره‌ها توصیه می‌شود، زیرا این کار می‌تواند به جلوگیری از شیوع بیماری کرونا کمک کند.

اوادامه داد: همچنین برای کنترل شیوع ویروس کرونا در استان‌های مجاور شرقی و جنوبی که در وضعیت قرمز دارند، مانند یزد، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر، طرح جامع هوشمند منع تردد در سفر از این استان‌ها به استان اصفهان و بالعکس برقرار شده است.

غلامی گفت: در حال برنامه ریزی هستیم تا از امروز تردد در محور‌هایی را که به استان‌های قرمز منتهی می‌شود، ممنوع اعلام کنیم.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان با اشاره به ضدعفونی کردن محل‌های برگزاری آزمون توسط مراکز بهداشتی گفت: خانواده‌ها نگران فرزندان خود نباشند و در محل آزمون تجمع نکنند، زیرا با نیروی انتظامی هماهنگ شده که با کمک سایر دستگاه‌ها از تجمع خانواده‌ها جلوگیری شود.

غلامی همچنین از فعالیت مترو در روز جمعه بدلیل کنکور خبر داد و افزود: با هماهنگی شهرداری تعداد اتوبوس‌های متتهی به مراکز آزمون افزایش پیدا خواهد کرد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان اضافه کرد: حتی در داخل دانشگاه اصفهان و دانشگاه صنعتی نیز تعدادی اتوبوس برای جابه جایی رایگان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد مقابله با کرونا ویروس کرونا سخنگوی ستاد مقابله با کرونای کرونای استان اصفهان استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین

 

بین الملل تابناک: هفتصد و هشتادمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

 

اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین

فرمانده ارشد اوکراین امروز (یکشنبه) گفت: تعداد بی‌شماری از نیروهای کی‌یف از مواضع جدیدی در غرب سه روستا در جبهه شرقی که روسیه نیروهای قابل توجهی را در چندین نقطه آن متمرکز کرده است، عقب‌نشینی کرده‌اند.

 «الکساندر سیرسکی» در پیام‌رسان تلگرام با اعلام اینکه «وضعیت در جبهه بدتر شده است»، سخت‌ترین مناطق را غرب «مارینکا» و شمال غربی «آودیوکا» توصیف کرد.

وی افزود: نیروهای کی‌یف مواضع جدیدی را در غرب روستاهای «بردیچی» و «سمنیوکا»، هر دو در شمال آودیوکا و نیز «نوومیخائیلیوکا» نزدیک شهر مارینکا به دست آورده بودند.

سیرسکی ادامه داد: به طور کلی، دشمن در این مناطق به موفقیت‌های تاکتیکی خاصی دست یافت، اما نتوانست مزیت عملیاتی کسب کند.

رویترز خاطرنشان کرد: بیانیه سیرسکی منعکس‌کننده وضعیت رو به وخامت اوکراین در شرق است که کی‌یف امیدوار است پس از تحویل تسلیحات آمریکایی تحت بسته کمکی ۶۱ میلیارد دلاری که به تازگی تصویب شد، بتواند آن را متعادل کند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مسکو از زمان تصرف شهر آودیوکا به آرامی در حال پیشروی هستند.

اوکراین در حال حاضر منتظر محموله‌ای از کمک‌های نظامی ایالات متحده است که به گفته مقامات برای مقابله با روسیه حیاتی است.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی‌حجابی نیازی به قانون جدید نیست
  • فیلم/ آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل از زبان سخنگوی عدلیه
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی حجابی نیازی به قانون جدید نیست
  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • اندر احوالات وضعیت نامشخص بیرانوند