Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@15:09:00 GMT

ناظمی: داشتن موتورسنگین جرم نیست

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۱۷۶۶

ناظمی: داشتن موتورسنگین جرم نیست

جلسه کارگروه واردات موتورهای سنگین در وزارت ورزش برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مازیار ناظمی، رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در جلسه کارگروه واردات موتورهای سنگین در وزارت ورزش و جوانان که با حضور علی‌نژاد معاون وزیر و مدیر کل حراست و سایر اعضا تشکیل شد، با اشاره به مشکلات متعدد و تعهداتی که از سال‌های گذشته برای این بخش در فدراسیون به وجود آمده است گفت: با همه مواردی که الان فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان و حراست و مجموعه های نظارتی برای ساماندهی این بخش با آن مواجه هستند به نظرم داشتن موتور سنگین جرم نیست و باید به جای برخورد و توقیف به سراغ فرهنگ سازی و حل مساله رفت و با آموزش و احترام، هزینه های اجتماعی و فردی این موضوع را کاهش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: استفاده قانونی و صحیح از موتورهای سنگین منافاتی با امنیت عمومی ندارد و  با کمک نهادهای مسئول و ناظر و حراست و شورای امنیت کشور، با شناسنامه دار کردن اعضا و ورزشکاران این بخش، به دنبال ساماندهی بهتر آن هستیم و تصور می‌کنم با این کار که با همکاری ورزشکاران و صاحبان این وسیله که مرتبط با فدراسیون هستند، بتوانیم بسیاری از مشکلات فعلی را حل کنیم.

وی تصریح کرد: تمام مشکلات و ناهنجاری تعدادی از راکبان موتورهای سنگین به ورزش و فدراسیون باز نمی گردد و باید همه دارندگان این وسیله که ورزشکار و علاقمند آن هستند کمک کنند چهره بهتر و مطلوبی از این وسیله که باعث نشاط بسیاری از جوانان است با قانون‌مداری و همکاری با مسئولان، در نزد مردم و دیگران ترسیم شود. معتقدم به جای برخورد و توقیف باید فرهنگ سازی کرد و با آموزش واحترام، هزینه های اجتماعی آن را کاهش داد.

وزارت ورزش و جوانان موتورسواری مازیار ناظمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان موتورسواری مازیار ناظمی موتورهای سنگین وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج