Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:34:12 GMT

رکورد شکنی در فولاد هرمزگان

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۱۹۷۱

رکورد شکنی در فولاد هرمزگان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،عطالله معروفخانی ،مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به ثبت رکورد جدیدی در تولید تختال گفت: از ابتدای امسال تاکنون تولید تختال در شرکت فولاد هرمزگان ۲۲ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

معروفخانی با اشاره به تولید ۳۸۹ هزار و ۴۶۸ تن تختال در این شرکت افزود: هدف شرکت فولاد هرمزگان تا پایان سال ۱۴۰۰ تولید یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن فولاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید؛

سرمایه‌گذاری ۶۶۰ میلیون دلاری در منطقه ویژه خلیج فارس

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان افزود: تختال یک ماده اولیه برای بسیاری از شرکت‌های فولادی محسوب می‌شود که در نهایت به مصرف صنایع بزرگی، چون خودرو سازی، لوازم خانگی، کشتی سازی، نفت و گاز می‌رسد.

معروفخانی محصول این شرکت در خاورمیانه را جز با کیفیت‌ترین تختال‌ها دانست و افزود: به گونه‌ای که ۹۸ و ۷۴ صدم درصد تختال‌های تولیدی سالم و ۹۹ و ۷ دهم درصد ذوب‌های تولیدی مطابق با سفارش مشتری است.

 اوبا اشاره به افزایش ۱۶ درصد‌ی تولید آهن اسفجی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۶۷ هزار و ۵۸۵ تن آهن آسفنجی در شرکت فولاد هرمزگان تولید شده است.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان از افزایش فروش در بازار‌های داخلی و صادراتی خبرداد و گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه در حوزه فروش داخلی و صادراتی مجموعاً ۱۴ درصد افزایش را در تناژ به دست آوردیم.

معروفخانی افزود: در شرکت فولاد هرمزگان برای هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۶ هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی شده است.

انتهای خبر / ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فولاد تختال شرکت فولاد هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی فوتسالیست‌های قم برابر فولاد هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم فوتسال دلسوختگان اهلبیت در هفته پنجم دور نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور، در دیداری تشریفاتی مهمان خود فولاد هرمزگان را شکست داد.

شاگردان سیدعلی اصغر احمدی با این نتیجه در جدول رده بندی ۶ امتیازی شدند و از صعود به لیگ برتر بازماندند. 

مهدی فتحخانی ۲ بار، محسن سابقی، مهدی کبیری، حسین صادقی و محمدجواد سنگتراشان گلزنان نماینده قم در این بازی بودند.

دیگر خبرها

  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • ثبت رکورد تولید و برداشت دانه روغنی کلزا در ایلام
  • معرفی شرکت احیا استیل فولاد بافت
  • افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴
  • تولید کلزا در ایلام رکورد زد
  • پیروزی فوتسالیست‌های قم برابر فولاد هرمزگان
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • باید موانع از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداشته شود
  • باید موانع را از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداریم
  • در دیدار ‌صنعتگران ‌هرمزگان با رئیس قوه قضائیه چه گذشت؟