Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در آذربایجان‌ غربی گفت: ۶۳ هزار و ۵۶ داوطلب کنکوری در سراسر استان طی چهار روز در پنج رشته تحصیلی به رقابت می‌پردازند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا مظفری، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز کنکور امسال همزمان با سراسر کشور در استان گفت: ۶۳ هزار و ۵۶ داوطلب کنکوری در سراسر استان طی چهار روز در پنج رشته تحصیلی به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مظفری مطرح کرد: صبح امروز همزمان با کل کشور، برگزاری کنکور در سراسر آذربایجان‌غربی آغاز شد،  سه هزار و ۵۵۱ نفر در رشته هنر صبح امروز در این استان به رقابت پرداختند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه با بیان اینکه متقاضیان رشته‌های زیر مجموعه ریاضی و انسانی نیز فردا پنجشنبه همزمان با کل کشور رقابت خود را آغاز می‌کنند، اظهار داشت: متقاضیان رشته‌های زیر مجموعه ریاضی سه هزار و ۹۱۵ نفر و انسانی ۱۸ هزار و ۶۶۲ نفر در آذربایجان‌غربی خواهند بود.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در آذربایجان‌غربی همچنین با اشاره به برگزاری کنکور تجربی در روز جمعه اضافه کرد: ۲۹ هزار و ۸۱۱ نفر نیز در این رشته تحصیلی رقابت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه روز شنبه نیز کنکور شاهد برگزاری کنکور زبان خواهیم بود، گفت: هفت هزار و ۱۱۷ نفر نیز برای کنکور زبان در سراسر آذربایجان‌غربی رقابت می‌کنند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه خاطر نشان کرد: کنکور ۱۴۰۰ با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنکور 1400 کنکور سراسری سازمان سنجش آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علی مطهری روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم از روز سه‌شنبه در همه مدارس استان با نواخته شدن زنگ سپاس به صورت نمادین در مدرسه شهید حبیب زاده ارومیه با حضور مسوولان آغاز می‌شود.
وی اظهار کرد: ۴۵ نفر از فرهنگیان استان در این ایام به دیدار رهبر معظم انقلاب اعزام می شوند که ۲۰ نفر از آنان معلمان نمونه و برگزیده هستند.
مطهری ادامه داد: روز پنجشنبه تعدادی از معلمان با استاندار آذربایجان غربی دیدار می کنند که شامل ۱۱ گروه از طیف های مختلف است و هجدهم اردیبهشت آیین تجلیل از معلمان نمونه برگزار می شود، همچنین آیین ویژه‌ای برای بازنشستگان سال قبل پیش بینی شده که همراه با برنامه های شاد و مفرح برگزار می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: در تمامی نقاط استان نیز مشابه این برنامه ها اجرا می شود و روز جمعه نیز میز خدمت در سراسر استان دایر می شود و در کنار آن حضور گسترده فرهنگیان در نماز جمعه نیز برنامه ریزی شده است.
وی دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، تجلیل از همکاران فرهنگی ایثارگر، برگزاری مسابقات ورزشی خاص فرهنگیان، مسابقات کتابخوانی، مسابقات فرهنگی هنری ویژه خانواده فرهنگیان در استان و حضور برگزیدگان استانی در نشست‌های خبری و رسانه‌ا ی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • هیولای کنکور را با افتخار برپا کردیم!
  • رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد
  • رقابت ۲۳۰۰ داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری