Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ترابی هافبک باشگاه پرسپولیس می‌گوید علی دایی در قلب مردم جا دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شکسته شدن رکورد ۱۰۹ گل ملی علی دایی توسط کریستیانو رونالدو باعث شده تا نام اسطوره فوتبال ایران این روز‌ها در رسانه‌های مختلف سرزبان بیفتند. در ایران هم حمایت‌ها از علی دایی همچنان ادامه دارد و چهره‌های سرشناسی در عرصه‌های مختلف پیغام‌های دلگرم کننده‌ای برای علی دایی فرستاده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 در کنار سایر حرفه ها، فوتبالی‌ها از بازیکن گرفته تا مربی و پیشکسوت هم از علی دایی تعریف و تمجید کرده و کار خارق العاده علی دایی در زمان بازی کردنش را برجسته کرده اند. در این بین مهدی ترابی، ستاره پرسپولیس هم در گفت و گویی که با تسنیم داشته به موضوع شکسته شدن رکورد علی دایی اشاره کرده و درباره او گفته است: «علی دایی در قلب همه مردم جا دارد. زمانی که در سایپا بودم و در کرمانشاه زلزله آمد، او یک تنه به کرمانشاه رفت و کنار مردم بود. او همیشه همراه مردم است و بار‌ها دل ایران را شاد کرده است. افتخار می‌کنم که شاگرد دایی بودم. جای او در فوتبال بسیار خالی است. رکورد‌ها برای شکسته شدن است، اما از اینکه این اتفاق رخ داد، به شدت ناراحتم، چون روی علی دایی تعصب دارم و امیدوارم دوباره او را در فوتبال ببینم.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهدی ترابی علی دایی کریس رونالدو پرسپولیس علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • بن گویر، دنده‌های شکسته، بیمارستان و سرنوشت سیاه آریل شارون!
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان