Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال انگلیس شب گذشته با پیروزی ۲ بر صفر مقابل تیم ملی آلمان توانست به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) صعود کند.

انگلیسی‌ها که تا به اینجای مسابقات همه بازی‌های خود را در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار کرده‌اند و عملکرد عجیبی را از لحاظ آمار دفاعی برای خود ثبت کرده اند، آماری که می‌تواند در تاریخ مسابقات قهرمانی یورو ۲۰۲۰ ماندگار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگلیسی‌ها تا به اینجای مسابقات و بعد از برگزاری ۴ بازی تنها تیمی هستند که گلی را در جام ملت‌های اروپا دریافت نکرده‌اند و در تمامی بازی‌های خود دروازه خود را بسته نگهداشته اند.

تیم ملی انگلیس مسابقه بعدی خود در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ را باید مقابل تیم ملی اوکراین در ورزشگاه المپیک رم برگزار کند. مسابقه‌ای که با توجه به دور شدن انگلیسی‌ها از ورزشگاه خانگی خود و بازی در استادیومی غیر از ومبلی، می‌توان انتظار داشت که مقابل شاگردان پر انگیزه شوچنکو در خط دفاعی شبی سخت را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید

بلژیک یک - پرتغال صفر/ شیاطین سرخ حریف ایتالیا شدند؛ رونالدو با چمدانی از رکوردها به خانه برگشت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یورو ۲۰۲۰ جام ملت های اروپا یورو ۲۰۲۰ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، تیره روزی های الاتحاد در این فصل از مسابقات ادامه دارد و پس از اینکه آنها چند روز پیش دیدار نیمه نهایی جام حدفی را به الهلال واگذار کردند، جمعه شب نیز مقابل یک تیم قعر جدولی تن به شکست دادند.

در دیداری از هفته سی ام مسابقات لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال ابهاء که در رده هفدهم جدول هجده تیمی قرار داشت، موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد قهرمان فصل گذشته عربستان عبور کرده و یک پله در جدول صعود کند.

به گزارش روزنامه الشرق الاوسط، مارسلو گایاردو، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال الاتحاد، پس از شکست خفت بار مقابل تیم قعرجدولی ابهاء، از حضور در نشست خبری پس از این دیدار خودداری کرد.

طبق قوانین کمیته برگزاری مسابقات، این مربی به دلیل عدم حضور در نشست خبری، مشمول جریمه های کمیته انضباطی و اخلاقی خواهد شد.

هواداران الاتحاد در فضای مجازی رفتار مربی تیمشان را رد کرده و اعلام کردند که او باید توضیح دهد که علت این باخت تحقیرآمیز مقابل تیمی که برای بقا می جنگد، چه چیزی بوده است.

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد
  • قطعی: رم علیه بند خرید هم‌تیمی سردار
  • سومین صعودکننده به لیگ برتر انگلیس 25-2024 چه تیمی خواهد بود؟
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی
  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • هم‌تیمی مسی لو داد: او خیلی انگلیسی بلد نیست