Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی صابری‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به منظور تامین معیشت و رفع نیاز اولیه خانواده‌های نیازمند و مستمند طرحی با عنوان نان مهربانی در قالب کارت نان مهربانی در بین ۷۳۵ خانواده اجرا شد.

وی افزود: در این طرح به خانواده‌هایی که به دلیل نداشتن سرپرست خانواده یا بیکار شدن سرپرست خانواده مشکل تامین معاش خود را داشتند این کارت‌های نان تهیه و توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی دفتر آستان قدس رضوی ایلام گفت: این کارت‌های نان به منظور تامین نان ۹۰ روز یک خانواده طراحی و آماده شده‌اند و صرفا جهت خرید نان در نانوایی قابل استفاده هستند.

وی ادامه داد: در این طرح اولویت با خانواده‌هایی که در حاشیه شهر و مناطق محروم روستایی است.

روابط عمومی دفتر آستان قدس رضوی ایلام گفت: در صورت همکاری و مشارکت مردم عزیز استان می‌توانیم تعداد بیشتری را تحت پوشش این طرح قرار دهیم.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام نان کارت نان مهربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۳۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت

احمد اسدی گفت: میزان خاموشی سالانه در استان برای سال ۱۴۰۲ نیز رقم ۸۶ دقیقه ثبت شده، اما امسال هدف گذاری این شرکت، رقم ۷۹ دقیقه در سال تعیین شده است.

وی بیان کرد: در این راستا تلاش می شود گروه های خط گرم فرمان از نزدیک توسعه یابند و گروههای خط گرم راه دور شهرستانها فعال تر عمل کنند تا بتوان با ادامه این روند چشم انداز شرکت توزیع نیروی برق استان مبنی بر رسیدن به عدد ۷۰ دقیقه در پایان سال ۱۴۰۴ را محقق کرد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در تابستان ۱۴۰۲ با انجام برنامه های کنترل و مدیریت بار، اوج مصرف و پیک بار استان به میزان هزار و ۵۴۰ مگاوات ثبت شد، این در حالی بود که نیاز مصرف مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان حدود هزار و ۷۰۰ مگاوات پیش بینی شده بود.

وی بیان کرد: با توجه به گرمای هوا در تابستان پارسال ۱۳ روز عبور از محدوده پیک بار اتفاق افتاد و ۲۷ روز نیز مصرف در محدوده اوج بار واقع شد.

اسدی با تاکید بر آمادگی مدیریتهای برق شهرستانها برای کنترل پیک بار تابستان سال ۱۴۰۳ گفت: پستهای فوق توزیع دارای بارگذاری بالای ۷۰ درصد (پربار) مشخص شده و لازم است به منظور کاهش بار پستهای فوق توزیع مذکور برنامه ریزی لازم برای جابجایی بار بر روی پست فوق توزیع مجاور انجام گیرد.

وی در خصوص عملکرد بهره برداری از نقاط تحت اتوماسیون شبکه توزیع برق خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: مجموع فرامین موفق صادر شده در سال گذشته ۲۴ هزار و ۱۷ مورد بود که از این تعداد ۱۴ هزار و ۵۶۵ مورد در زمان پیک بار قرار داشت.

اولویت شرکت توزیع برق خراسان رضوی برای مدیریت بار

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: بررسی مشکلات شبکه فشار متوسط، اجرای طرحهای سرمایه ای گذر از پیک بار، کنترل بار پستهای توزیع عمومی و فیدرهای فشار ضعیف، پیگیری رفع نواقص احتمالی نقاط اتوماسیون شبکه، لزوم مکاتبه با مشترکین حساس و مهم برای پیش بینی نصب مولد اضطراری از اولویتهای این معاونت برای مدیریت بار امسال دانست.

وی شناسایی عیوب شبکه و بررسی افزایش علل خاموشی و عملکرد «فیدرهای» ۲۰ کیلوولت به صورت ریشه ای و برنامه ریزی به منظور سرویس خطوط با اولویت فیدرهای پرعارضه، شناسایی کانونهای خطر و مناطق آسیب پذیر شبکه، اصلاح و بازسازی هدفمند تاسیسات را از موضوعاتی برشمرد که باید برای افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه های توزیع رعایت شود.

اسدی اظهار کرد: رعایت مواردی از جمله بهسازی شبکه و تجهیزات فرسوده به منظور پایداری شبکه با استفاده از ظرفیت اعتبارات طرح بهارستان، پیگیری تعمیر و بازسازی تجهیزات آسیب دیده و برگشت آنها به شبکه (لجستیک معکوس)، مدیریت بر اعمال خاموشی های با برنامه ضروری است.

وی در حوزه نصب سامانه های خورشیدی پشت بامی اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به عنوان نخستین استان در کشور با بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ تقاضا در ۲۹ شهرستان، کار نصب سامانه های خورشیدی را آغاز کرد و تاکنون هزار و ۱۷۷ سامانه در شهرستانهای مختلف نصب کرده است.

شمار مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۴۰۵ مشترک بود که از این تعداد ۸۳.۳۳ درصد مشترکان خانگی، ۲.۸۹ درصد مشترکان عمومی، ۱.۴۶ درصد مشترکان کشاورزی، ۵۹ صدم درصد مشترکان صنعتی و ۱۰.۹۳ درصد مشترکان سایر مصارف هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)